Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorRejzkova, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:06Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:06Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42500
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je rozvoj prosociálního chování v mateřských školách. V teorii se zabývám otázkou, co je prosociální chování, a uvádím pojmy, které s ním souvisí. Zajímají mě také metody, které nám pomůžou chování rozvíjet, stejně jako doba, kdy se začíná rozvíjet v dítěti. Zmiňuji také, jak prosociální chování souvisí s empatií a s emoční inteligencí, a zaměřuji se i na normy chování a pravidla v mateřské škole. V praktické části se pomocí projektu zabývám rozvojem prosociálního chování v mateřské škole. Součástí je třídní vzdělávací program s prosociálními metodami. Nejvíce jsem využila hry, kde se děti učí poznávat vrstevníky, a hry s tělesným kontaktem. Výsledkem mého projektu je velký pokrok, jehož děti dosáhly v oblasti společné spolupráce a tolerování druhých dětí. Zřetelně bylo znát, že si více pomáhají a vzájemně se respektují.cze
dc.format49 s.
dc.format49 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProsociální chovánícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjecthracze
dc.subjectProsocial behavioureng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectgameeng
dc.titleRozvoj prosociálního chování v mateřské školecze
dc.title.alternativeDevelopment of prosocial behaviour in Pre-schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57835
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with an issue of the prosocial behaviour development in kindergartens. The theoretical part deals with an introduction of prosocial behaviour and relating concepts are presented. Furthermore, also methods enable to develop behaviour as well as a period of its development in a child are presented. This part of the thesis also explains how is prosocial behaviour related to empathy and emotional intelligence and is focused on the norms of behaviour and rules in the kindergarten. The practical part is based on a project through which a development of prosocial behaviour in the kindergarten is surveyed. This part also includes a class educational program with prosocial methods. The games in which children learn to recognise their peers, as well as games containing physical contacts were used most frequently. The result of this project is a big progress which the children achieved in the field of mutual cooperation and tolerance with and of other children. It was clearly obvious that they helped and respected each other more.eng
dc.date.accepted2020-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeWaldaufová, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam