Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorNowický, Leo
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:07Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:07Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42501
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání středního zdravotnického personálu na středních zdravotnických školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obě části jsou konstruovány tak, aby daly čtenáři dostatečný přehled o způsobu vzdělávání mladých zdravotníků. Teoretická část zpracovává základní pojmy a legislativní náležitosti, které se této problematiky týkají. Je zde popsán jak teoretický, tak i praktický způsob vzdělávání. Jelikož se jedná o vzdělávání v odborné problematice, jsou zde vedle předmětů zajišťujících základní občanskou vzdělanost uvedeny a rozepsány také hlavní předměty, jimž se musí žáci věnovat. Následně je zde také popsána praktická výuka. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu, realizovaného pomocí polo-strukturovaných rozhovorů, jež byly uskutečněny s profesionálními zdravotníky s dlouholetou praxí v oboru ošetřovatelství. Tato metoda mi umožnila hlubší prozkoumání dané problematiky.cze
dc.format62 s.
dc.format62 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstřední zdravotnický personálcze
dc.subjectvzdělánícze
dc.subjectuplatněnícze
dc.subjectpřipravenostcze
dc.subjectsecondary medical staffeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectemploymenteng
dc.subjectreadinesseng
dc.titlePřipravenost studentů střední zdravotnické školy na své budoucí povolánícze
dc.title.alternativeReadiness of secondary medical school students for their future professioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57842
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the education of secondary medical staff at secondary medical schools. The thesis is divided into theoretical and practical part. Both parts are designed to give the reader sufficient insight into how young health professionals are educated. The theoretical part elaborates the basic concepts and legislative requirements related to this issue. There is described theoretical as well as practical way of education. As it is a vocational education, in addition to subjects providing basic civic education, the main subjects that pupils have to deal with are listed and listed. Subsequently, there is also described practical teaching. The practical part consists of qualitative research. And with the help of semi-structured interviews. These interviews were created with the participation of medical professionals with many years of experience in nursing. This method has allowed me to explore this issue in more depth.eng
dc.date.accepted2020-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam