Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorMašková, Nikola
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:20Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:20Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42512
dc.description.abstractTéma bakalářské práce vychází z aktuální potřeby podporovat u dětí motorické dovednosti a zálibu v pohybu a dále z potřeby zajištění těchto aktivit v mateřské škole pro děti dvou až tříleté. Cílem bakalářské práce je vytvořit zásobník motivovaných pohybových aktivit u dětí této věkové kategorie, realizovat je a ověřit, zda jsou tyto aktivity přiměřené a pro děti zajímavé. Součástí teoretické části je vymezení období dvou až tří let dítěte se zaměřením na oblast hrubé a jemné motoriky a grafomotoriky, vymezení podmínek pro tyto aktivity, metody a formy realizace těchto aktivit v mateřské škole. Praktická část obsahuje zásobník aktivit, které jsou ověřené v praxi pomocí strukturovaného pozorování.cze
dc.format79 str.
dc.format79 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectJemná motorikacze
dc.subjecthrubá motorikacze
dc.subjectgrafomotorikacze
dc.subjectpohybcze
dc.subjectdvouleté děticze
dc.subjecttříleté děti.cze
dc.subjectFine motor skillseng
dc.subjectgross motor skillseng
dc.subjectgraphomotoreng
dc.subjectmovementeng
dc.subjecttwo years old childreneng
dc.subjectthree years old children.eng
dc.titleRozvoj motorických dovedností dětí ve věku dvou až tří let v mateřské školecze
dc.title.alternative2-3 children´s years old development of motoric skillseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57957
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is based on the current need to support children´s motor skills, thein interest in getting aktive and providing these activities for two or free year old children at nursery schools. The aim of the thesis is to create a set of motivated motor skills activities and prove thein suitability and attractiveness for children. The theoretical part describes gross motor skills, fine motor skills and graphomotor skills of children between two and three years of age. The conditions for these activities, methods and form of their realization at nursery school are also depicted in the theoretical part. The practical part contains the set of activities achieved by structural observation in practise.eng
dc.date.accepted2020-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam