dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Nováková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:35:21Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:35:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42513 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na výtvarné techniky a jejich využití v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, co ovlivňuje výběr výtvarných technik a jejich zařazování učitelem v mateřské škole. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická části je zaměřena na současné pojetí výtvarných technik v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Dále je definována charakteristika předškolního dítěte, jeho vývoje od tří do šesti let se zaměřením na dětský výtvarný projev. Praktická část bakalářské práce je realizovaná formou kvantitativního dotazníkového šetření. Jedná se o výzkumné dotazníkové šetření se zaměřením na faktory ovlivňující výběr výtvarných technik učitelů v mateřské škole. Dotazníkové šetření je učeno pro učitele v mateřské škole. Výsledky šetření jsou podkladem pro vytvoření námětů konkrétních aktivit pro děti předškolního věku. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tradiční výtvarné techniky | cze |
dc.subject | netradiční výtvarné techniky | cze |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | traditional art techniques | eng |
dc.subject | non-traditional art techniques | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.title | Výběr výtvarných technik v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Selection of art techniques in kindergarden | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 57997 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor's thesis is focused on fine techniques and their application in kindergarten. The aim of this thesis is to find out what affects the choice of fine techniques and their incorporating by a teacher in the kindergarten. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on current approach to fine techiques in context of Framework educational programme for preschool schooling. Moreover the characteristics of preschool child is defined, its progress from three to six years with orietation to art expression. There are quantitative questionnaire researches in practical part if this thesis. The issue is the survey questionnaire research focusing on factors which influence the choice of fine art by the teacher in kindergarten. The questionnaire survey is intended for pedagogs in kindergarten. The results of surveys are the base for creating themes of concrete activities for preschool children. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-11 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kouřilová, Jana | |