dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Kratochvílová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:35:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:35:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-06-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42514 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci je zpracované téma emoční inteligence a její rozvoj u dětí v předškolním věku. Teoretická část práce je rozčleněna do třech podkapitol, které charakterizují emoce včetně jejich vývoje v raném věku, dále objasňují pojem emoční inteligence a zmiňují vliv prostředí na emoční vývoj dítěte. V praktické části je vytvořen průřezový projekt, díky kterému chci u dětí podpořit rozvoj emoční inteligence. Je proveden akční výzkum, kde je použita metoda pozorování, rozhovoru a audiozáznamu v konkrétní mateřské škole. | cze |
dc.format | 64 s. | |
dc.format | 64 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Emoce | cze |
dc.subject | emoční vývoj | cze |
dc.subject | emoční inteligence | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | Emotion | eng |
dc.subject | emotional development | eng |
dc.subject | emotional intelligence | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.title | Rozvoj emoční inteligence u dětí předškolního věku v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Development of emocional intelligence among pre-school aged children on kindergarden | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58001 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the topic of emotional intelligence and its development in preschool children. The theoretical part of the work is divided into three subchapters, which characterize emotions, including their development at an early age, further clarify the concept of emotional intelligence and mention the influence of the environment on the emotional development of the child. In the practical part I used a cross-sectional project, which I want to use in support of the development of emotional intelligence in children. Action research is carried out, where the method of observation, interview and audio recording is used in a specific kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Waldaufová, Petra | |