Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorNejedlíková, Marie
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:28Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:28Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42519
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím a vlivem médií u dětí předškolního věku. tématem vlivu médií na dítě předškolního věku. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou děti předškolního věku ovlivňovány médii jaká média používají, jaké pořady sledují v televizi, jaké hrají online hry a k jakým dalším činnostem média využívají. Dílčím cílem je zjistit, zda rodiče svým dětem čtou dětské knihy či kupují dětské časopisy, a zda náměty z médií pronikají do dětské hry. Teoretická část bakalářské práce obsahuje kapitoly týkající se výkladu pojmu médium, jeho historii a klasifikaci. Je zde popsán vývoj dítěte předškolního věku a souvislost mezi médii a jejich využíváním dětmi předškolního věku. Praktická část prezentuje výsledky smíšeného výzkumu, použitými metodami jsou rozhovor s dětmi předškolního věku a dotazník vyplněný jejich rodiči, odpovědi respondentů jsou následně porovnány. Dále jsou zde prezentovány prostřednictvím grafů výsledky kontrolní skupiny, kde byli respondenty opět rodiče dětí předškolního věku.cze
dc.format71
dc.format71
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmédiumcze
dc.subjecttelevizecze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectmediumeng
dc.subjecttelevisioneng
dc.subjectchildeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleMédia v životě předškolního dítětecze
dc.title.alternativeMedia in life of a preschool childeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58100
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the topic of the influence of media on preschool children. The aim of the thesis is to find out how preschool children are influenced by media what media they use, what programs they watch on TV, what online games they play and what other activities they use the media for. The partial goal is to find out whether parents read children's books or buy children's magazines to their children, and whether topics from the media penetrate into children's games. The theoretical part of the bachelor's thesis contains chapters on the interpretation of the term medium, its history and classification. It describes the development of a preschool child and the relationship between the media and their use by preschool children. The practical part presents the results of mixed research, the methods used are an interview with preschool children and a questionnaire completed by their parents, the answers of the respondents are subsequently compared. Furthermore, the results of the control group are presented here in graphs, where the respondents are again parents of preschool children.eng
dc.date.accepted2020-06-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam