dc.contributor.advisor | Pospíšilová, Michaela | |
dc.contributor.author | Bubeníková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:35:39Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:35:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42527 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá úrovní pohybové aktivity u žákyň Střední pedagogické školy v Prachaticích, které tráví mnoho času sedavým způsobem a je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje historické i současné informace o pohybové aktivitě a jejím významu. Další kapitoly popisují období adolescence, specifika adolescence a význam role pedagoga ve výchovně - vzdělávacím procesu. Závěrečné kapitoly pojednávají o motivaci, volném čase a fungování domova mládeže.
V praktické části se dotazníkové šetření zaobírá pohybovou aktivitou. Výzkum probíhal mezi žákyněmi Střední pedagogické školy v Prachaticích. Dohromady se zúčastnilo výzkumu 78 respondentů. Poskytnutá data byla následně zpracována a vyhodnocena.
V závěru bakalářské práce navrhuji, jak zvýšit úroveň pohybové aktivity u zkoumané skupiny. | cze |
dc.format | 86 s. (126 730) | |
dc.format | 86 s. (126 730) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pohybová aktivita | cze |
dc.subject | Prachatice | cze |
dc.subject | domov mládeže | cze |
dc.subject | období dospívání | cze |
dc.subject | Physical activity | eng |
dc.subject | Prachatice | eng |
dc.subject | dormitory | eng |
dc.subject | puberty | eng |
dc.title | Úroveň pohybové aktivity u žáků Střední pedagogické školy v Prachaticích | cze |
dc.title.alternative | Level of Physical Exercise in Students at High School of Education in Prachatice | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58233 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with Level of Physical Exercise of Students of High School of Education in Prachatice, who spend the majority of time with sedentary activities. This paper is divided into two parts, theory and practice. Theoretical part contains historical and contemporary information about physical activity and its importance. Other chapters describe puberty, its specifics and importance of the teacher´s participation in the educational process. Final chapters deal with motivation, free time and functioning of dormitories.
In practical part physical exercise is being analyzed with questionnaires. The research was made with students of Hing School of Education in Prachatice. 78 respondents participated in the research. Final data were examined and evaluated.
Conclusion of the paper comes with suggestion of boosting physical activity in analyzed group of students. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-11 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výchova ke zdraví | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Schuster, Jan | |