Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšilová, Michaela
dc.contributor.authorBubeníková, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:39Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:39Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42527
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá úrovní pohybové aktivity u žákyň Střední pedagogické školy v Prachaticích, které tráví mnoho času sedavým způsobem a je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje historické i současné informace o pohybové aktivitě a jejím významu. Další kapitoly popisují období adolescence, specifika adolescence a význam role pedagoga ve výchovně - vzdělávacím procesu. Závěrečné kapitoly pojednávají o motivaci, volném čase a fungování domova mládeže. V praktické části se dotazníkové šetření zaobírá pohybovou aktivitou. Výzkum probíhal mezi žákyněmi Střední pedagogické školy v Prachaticích. Dohromady se zúčastnilo výzkumu 78 respondentů. Poskytnutá data byla následně zpracována a vyhodnocena. V závěru bakalářské práce navrhuji, jak zvýšit úroveň pohybové aktivity u zkoumané skupiny.cze
dc.format86 s. (126 730)
dc.format86 s. (126 730)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPohybová aktivitacze
dc.subjectPrachaticecze
dc.subjectdomov mládežecze
dc.subjectobdobí dospívánícze
dc.subjectPhysical activityeng
dc.subjectPrachaticeeng
dc.subjectdormitoryeng
dc.subjectpubertyeng
dc.titleÚroveň pohybové aktivity u žáků Střední pedagogické školy v Prachaticíchcze
dc.title.alternativeLevel of Physical Exercise in Students at High School of Education in Prachaticeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58233
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with Level of Physical Exercise of Students of High School of Education in Prachatice, who spend the majority of time with sedentary activities. This paper is divided into two parts, theory and practice. Theoretical part contains historical and contemporary information about physical activity and its importance. Other chapters describe puberty, its specifics and importance of the teacher´s participation in the educational process. Final chapters deal with motivation, free time and functioning of dormitories. In practical part physical exercise is being analyzed with questionnaires. The research was made with students of Hing School of Education in Prachatice. 78 respondents participated in the research. Final data were examined and evaluated. Conclusion of the paper comes with suggestion of boosting physical activity in analyzed group of students.eng
dc.date.accepted2020-06-11
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSchuster, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam