Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorMichalíčková, Markéta
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:41Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:41Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42528
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá environmentální výchovou ve spojení se zemědělským hospodařením. Teoretická část práce přináší základní informace týkající se zemědělství v České republice, jeho historie a vztahu k životnímu prostředí. Seznamuje se základními pojmy, jako je ekologické nebo trvale udržitelné zemědělství. Dále se zabývá bližším chápáním vztahu mezi environmentální výchovou a mateřskou školou. Zaměřuje se také na učitele, věkové zvláštnosti dětí, využitelné metody a na možná rizika. V praktické části bylo využito participačního pozorování a rozhovorů, jejichž cílem bylo zjistit, jaké metody využívají učitelé mateřských škol pro seznámení dětí se zemědělstvím. V poslední části je rozpracována ukázka činností, které lze realizovat s dětmi předškolního věku.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEnvironmentální výchovacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectzemědělstvícze
dc.subjectEnvironmental educationeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectagricultureeng
dc.titleZemědělské hospodaření jako téma pro environmentální výchovu v mateřské školecze
dc.title.alternativeAgriculture as a topic for environmental education in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58242
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with environmental education in connection with agricultural management. The theoretical part of the work provides basic information about agriculture in the Czech Republic, its history and relationship to the environment. It introduces basic concepts such as organic or sustainable agriculture. It also deals with a closer understanding of the relationship between environmental education and kindergarten. It also focuses on teachers, the age peculiarities of children, applicable methods and possible risks. In the practical part, participatory observation and interviews were used, the aim of which was to find out what methods kindergarten teachers use to acquaint children with agriculture. In the last part there is a demonstration of activities that can be implemented with preschool children.eng
dc.date.accepted2020-06-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam