Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorHauková, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:57Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:57Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42531
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá pravidly v mateřské škole. Práce se skládá z teoretické části a praktické části. Teoretická část je rozdělena do pěti hlavních kapitol: definice, pravidla, odměny a tresty, pedagogika Marie Montessori a Waldorfská pedagogika. Je v ní popsáno, čeho se pravidla týkají, nastavení pravidel, denní režim, porušení pravidel, přirozené důsledky, a další, mimo jiné z historického hlediska. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, metodou rozhovoru s jedenácti učitelkami z různých mateřských škol. Cílem práce bylo zmapovat současný stav pravidel v mateřské škole, která pravidla považují učitelky za nejdůležitější a nakolik jsou ve vzdělávacím procesu v mateřské škole efektivní.cze
dc.format62
dc.format62
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectpravidla v mateřské školecze
dc.subjecttvorba pravidelcze
dc.subjecttrestycze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectrules at preschooleng
dc.subjectrule-making processeng
dc.subjectpunishmenteng
dc.titlePravidla v Mateřské školecze
dc.title.alternativeRules at preschooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58275
dc.description.abstract-translatedThe thesis is specifically concerned with rules at preschool. The work consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part is divided into five main sections: definitions, rules, rewards and punishments, Montessori Pedagogy, and Waldorf Pedagogy. It describes how the rules are established and what areas they apply to, as well as daily routines, rules violation, natural consequences, and others. A historical perspective is also adopted. The practical part comprises qualitative research questions i.e. an interview with eleven teachers from different preschools. The aim of the research is to map the current state of rules in kindergartens, to identify the rules considered significantly important for teachers, and to assess their effectiveness in the preschool educational process.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeWaldaufová, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam