Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠerý, Michal
dc.contributor.authorMartínek, Jiří
dc.date.accessioned2024-03-12T07:36:05Z
dc.date.available2024-03-12T07:36:05Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42538
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá charakteristikou dvou alternativních přístupů ke vzdělávání - začít spolu, Daltonská škola, dále se zmiňuje o badatelsky orientované výuce a v souvislosti s ní o PASCO měřícím zařízení. Srovnává metody klasické výuky a bádání, stanovuje jejich pro a proti. Praktická část nabízí 15 praktických úloh měření s PASCEm.cze
dc.format76
dc.format76
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní výukacze
dc.subjectZačít spolucze
dc.subjectDaltonské principycze
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectPascocze
dc.subjectfyzikální měřenícze
dc.subjectalternative teachingeng
dc.subjectStep by Stepeng
dc.subjectDalton principleseng
dc.subjectresearch-oriented teachingeng
dc.subjectPascoeng
dc.subjectphysical measurementseng
dc.titleVyužití systému PASCO v alternativních typech výukycze
dc.title.alternativeUsing Pasco in Alternative Types of Teachingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58294
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the characteristics of two alternative approaches to education - Step by Step, the Dalton School, it also mentions research-oriented teaching and in connection with it the PASCO measuring device. It compares methods of classical teaching and research, determines their pros and cons. The practical part offers 15 practical tasks of measurement with PASCO.eng
dc.date.accepted2020-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZáklady výrobní techniky se zaměřením na vzdělávánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTesař, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam