Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorNovotná, Jaroslava
dc.date.accessioned2024-03-12T07:36:09Z
dc.date.available2024-03-12T07:36:09Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42541
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tematikou prevence rizikového chování na středních školách. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy rizikového chování a prevenci. Zabývá se poradenským systémem ve školství a právními předpisy a dokumenty vztahující se k prevenci na středních školách. V praktické části bylo cílem zmapování pohledu studentů středních škol na školní prevenci, kterou zažili během své školní docházky, identifikování slabých a silných míst a jakým způsobem je realizována prevence rizikového chování u studentů středních škol. Pro svůj výzkum jsem zvolila kvantitativní výzkumné metody formou anonymního dotazníku.cze
dc.format55 s. (56 508 znaků)
dc.format55 s. (56 508 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectškolní poradenské pracovištěcze
dc.subjectpreventivní programcze
dc.subjectrisky behavioureng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectschool counselling centreeng
dc.subjectpreventative programmeeng
dc.titlePrevence rizikového chování na SŠcze
dc.title.alternativePrevention of risk behaviour at secondary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58300
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the topic of prevention of risky behaviour in secondary schools. It is divided into two parts - theoretical and practícal. The theoretical part focuses on basic concepts of risky behaviour and prevention. It deals with the advisory systém in education and legislation and documents related to preventiv in secondary schools. In the practical part, the aim was to map the view of secondary school students on school prevention, which they experienced during their schooling, identify weak and strong places, and how prevention of risky behaviour among high school students is implemented. For my research, I chose quantitative research methods in the form of an anonymous questionnaire.eng
dc.date.accepted2020-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam