dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Novotná, Jaroslava | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:36:09Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:36:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42541 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tematikou prevence rizikového chování na středních školách. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy rizikového chování a prevenci. Zabývá se poradenským systémem ve školství a právními předpisy a dokumenty vztahující se k prevenci na středních školách. V praktické části bylo cílem zmapování pohledu studentů středních škol na školní prevenci, kterou zažili během své školní docházky, identifikování slabých a silných míst a jakým způsobem je realizována prevence rizikového chování u studentů středních škol. Pro svůj výzkum jsem zvolila kvantitativní výzkumné metody formou anonymního dotazníku. | cze |
dc.format | 55 s. (56 508 znaků) | |
dc.format | 55 s. (56 508 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rizikové chování | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | školní poradenské pracoviště | cze |
dc.subject | preventivní program | cze |
dc.subject | risky behaviour | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | school counselling centre | eng |
dc.subject | preventative programme | eng |
dc.title | Prevence rizikového chování na SŠ | cze |
dc.title.alternative | Prevention of risk behaviour at secondary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58300 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the topic of prevention of risky behaviour in secondary schools. It is divided into two parts - theoretical and practícal. The theoretical part focuses on basic concepts of risky behaviour and prevention. It deals with the advisory systém in education and legislation and documents related to preventiv in secondary schools. In the practical part, the aim was to map the view of secondary school students on school prevention, which they experienced during their schooling, identify weak and strong places, and how prevention of risky behaviour among high school students is implemented. For my research, I chose quantitative research methods in the form of an anonymous questionnaire. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |