Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorŽočková, Andrea
dc.date.accessioned2024-03-12T07:36:17Z
dc.date.available2024-03-12T07:36:17Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42548
dc.description.abstractTato práce se zabývá relaxačními technikami a jejich využitím u úzkostných dětí v mateřské škole. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké relaxační techniky učitelky v mateřské škole využívají, jak se úzkostné děti v mateřské škole projevují a jak reagují na relaxační techniky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na úzkost a strach u dětí od narození do předškolního věku a také na relaxační techniky, které mohou být nástrojem pro zmírnění úzkosti. Praktická část se skládá z pozorování dětí označených jako úzkostné, dále akčního výzkumu relaxačních technik. Autorka realizuje relaxační techniky ve vybrané mateřské škole, kde se zaměřuje na reakce úzkostných dětí na relaxaci. Cílem akčního výzkumu je provádět s dětmi relaxační techniky tak, aby se úzkostné děti cítily příjemně, aby se dokázaly uvolnit a docházelo tak ke zmírnění projevů úzkosti. Práce je doplněna o rozhovory s učitelkami v mateřských školách.cze
dc.format82 s. (138 543 znaků)
dc.format82 s. (138 543 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectúzkostcze
dc.subjectstrachcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectrelaxační technikycze
dc.subjectanxietyeng
dc.subjectfeareng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectrelaxation techniqueseng
dc.titleVyužití relaxačních technik u úzkostných dětí v MŠcze
dc.title.alternativeThe use of relaxation techniques for children suffering anxiety in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58444
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work deals with the use of relaxation techniques for children suffering anxiety in kindergarten. The aim of this bachelor is to determine, which relaxation techniques teachers in kindergarten use, how anxious children behave in kindergarten and how they react to relaxation techniques. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on anxiety and fear in children from birth to preschool age and also on relaxation techniques that can be a tool to reduce anxiety. The practical part consists of observing children marked as anxious, as well as action research of relaxation techniques. The author implements relaxation techniques in a chosen kindergarten, and she focuses on the reactions of anxious children to relaxation. The aim of the action research is to implement relaxation techniques so that anxious children feel comfortable and relaxed. The relaxation should help children to reduce anxiety. The work is supplemented by interviews with teachers in kindergartens.eng
dc.date.accepted2020-06-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠtefánková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam