Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorPíša, Adam
dc.date.accessioned2024-03-12T07:36:21Z
dc.date.available2024-03-12T07:36:21Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42551
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Didaktické hry a jejich zařazení do výuky fyziky na ZŠ" popisuje možnost vzdělávat žáky ve vybraných hodinách fyziky formou hry. Práce se zaměřuje zejména na osvěžení základních poznatků z jednotlivých fyzikálních disciplín, nutných ke správnému pochopení probírané látky na středních školách. V první části se budeme věnovat zejména teoretickému popisu her, jejímu konceptu, důležitých aspektů a vlastností. Dále bude představen výčet použitých částí fyziky s krátkým komentářem, proč byla tato část vybrána a která konkrétní témata se objeví v druhé části. Druhá část obsahuje ukázky jednotlivých didaktických her s fyzikální tématikou, ve kterých jsou používány fyzikální disciplíny popisované výše. Jako poslední hra je uvedena "hra na hrdiny", která je určena pro budoucí absolventy základních škol jako hravá forma zopakování si fyzikálních poznatků nabytých při hodinách fyziky. Závěrem dojde ke zhodnocení průběhu vytváření této práce, očekávaných výsledků a shrnutí představených názorů.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDidaktická hracze
dc.subjectfyzikacze
dc.subjectproduktivitacze
dc.subjectvýuka fyzikycze
dc.subjectDidactic gameeng
dc.subjectphysicseng
dc.subjectphysics teachingeng
dc.subjectproductivityeng
dc.titleDidaktické hry a jejich zařazení do výuky fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativeDidactic games and their inclusion in the teaching of physics at elementary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58491
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis entitled "Didactic games and their inclusion in the teaching of physics at elementary school" describes the possibility of educating students in selected physics lessons in a playful way. The work focuses mainly on the refreshment of basic knowledge of individual physical disciplines, necessary for a proper understanding of the subject matter in secondary schools. In the first part we will focus on the theoretical description of games, its concept, important aspects and features. Next, a list of used parts of physics will be presented with a brief commentary on why this part was selected and which specific topics will appear in the second part. The second part contains examples of individual didactic games with a physical theme, in which the physical disciplines described above are used. The last game is a "roleplaying game", which is intended for future graduates of elementary schools as a playful form of repetition of physical knowledge acquired during physics classes. Finally, the process of creating this work, the expected results and a summary of the presented opinions will be evaluated.eng
dc.date.accepted2020-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFu-Chucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKříž, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam