dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Kolářová, Ludmila | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:36:28Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:36:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42556 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zjistit informace o výběru hračky v předškolním věku.
Teoretická část je věnována hračce. Po vymezení pojmu hračky je sledována její
historie, její vývoj od pravěku až do doby současné. Jedna z kapitol se týká přírodních
hraček. Propojením dětského světa se světem dospělých a využíváním hračky
k přípravě na základní školu je zakončena část věnovaná hračce. Teoretickou část
doplňují kapitoly týkající se předškolního věku a hry dětí.
V praktické části jsou zjišťována kritéria rodičů při výběru hračky pro jejich dítě
v předškolním věku. Výzkumný soubor tvoří skupina rodičů a jejich dětí. Cílem výzkumu
je zjistit, jaké hračky preferují samotní rodiče a jaké jejich děti. Zajímavá jsou kritéria
rodičů při nákupu hraček. Tento výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření
pro rodiče a formou rozhovoru s jejich dětmi. | cze |
dc.format | 56 s. (128 699 znaků) | |
dc.format | 56 s. (128 699 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hračka | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | vývoj | cze |
dc.subject | hra. | cze |
dc.subject | A toy | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | development | eng |
dc.subject | play. | eng |
dc.title | Výběr hračky v předškolním věku | cze |
dc.title.alternative | Selection of preschool toys | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58516 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor thesis is to find out information about choosing a toy in the
preschool age. The theoretical part is devoted to toys. After defining the term toy, the
thesis follows its history and development from prehistoric times to the present. One
of the chapters deals with natural toys. The part devoted to toys is concluded by
interconnection of the children´s world with the adult world and by use of toys to
prepare for the elementary school. The theoretical part is supplemented by chapters
concerning the preschool age and children´s play.
The practical part examines the criteria of parents in choosing a toy for their preschool
child. The research group consists of a group of parents and their children. The aim of
the research is to find out which toys are preferred by parents and which are favoured
by their children. Interesting are the criteria of the parents by buying the toy. This
research is carried out by means of a questionnaire survey for parents as well as by
means of an interview with their children. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |