Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVoříšek, Martin
dc.contributor.authorNermuťová, Barbora
dc.date.accessioned2024-03-12T07:36:52Z
dc.date.available2024-03-12T07:36:52Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42574
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Navržené aktivity jsou určeny pro využití v hodinách hudební výchovy. Cílem mé bakalářské práce je vytvořit několik aktivit s prvky muzikoterapie, které mohou být plnohodnotně využívány v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Teoretická část se zabývá dějinami muzikoterapie, aktuálními směry v muzikoterapii, vymezením muzikoterapie, dále pohledem na muzikoterapii ve srovnání s pedagogikou, hudebními prostředky muzikoterapie a jejími formami, metodami a druhy. Praktická část uvádí navržené aktivity, které mohou být realizovány v hodinách hudební výchovy. Bakalářská práce poukazuje na možné zařazení muzikoterapeutických aktivit do běžných hodin hudební výuky, které mohou být prostředkem ke zlepšení třídního klimatu, odreagování žáků a zároveň hudebního vzdělávání.cze
dc.format67 s. (108 332 znaků)
dc.format67 s. (108 332 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMuzikoterapiecze
dc.subjecthudbacze
dc.subjecthudební nástrojecze
dc.subjectOrffovy nástrojecze
dc.subjecthudební výchovacze
dc.subjectMusic therapyeng
dc.subjectmusiceng
dc.subjectmusic instrumentseng
dc.subjectOrff´s instrumentseng
dc.subjectMusiceng
dc.titleMožnosti využití prvků muzikoterapie v hudební výchově na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativePossibilities of using elements of music therapy methods in music education at the 2nd grade of elementary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58591
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor's thesis deals with the elements of music therapy in music lessons in the second grade of primary school. Proposed activities are intended for use in music lessons. The main aim of the thesis is to create several activities with elements of music therapy, which could be fully used during music lessons in the second grade of primary school. The theoretical part of the thesis deals with the history of music therapy, current trends in music therapy, the definition of music therapy, and a view of music therapy in comparison with pedagogy, musical means of music therapy, and its forms, methods, and types. The practical part of the thesis presents the proposed activities, that could be implemented in music lessons. The Bachelor's thesis points out the possible inclusion of music therapeutic activities in the regular lessons of music teaching, which could be a means to improve the class atmosphere, students relaxed, and music education.eng
dc.date.accepted2020-06-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-HVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam