Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHynek, Jan
dc.contributor.authorMajerová, Žaneta
dc.date.accessioned2024-03-12T07:37:19Z
dc.date.available2024-03-12T07:37:19Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42594
dc.description.abstractDnešní děti se zcela běžně pohybují ve dvou světech - v off-line prostředí školní třídy a v on-line prostředí sociálních sítích. Pohyb v obou prostorech vyžaduje, aby jedinec oplýval jistými schopnostmi a dovednostmi. Zároveň se jedinci v on-line i off-line prostředí setkávají s jistými riziky - v případě sociálních sítích můžeme uvažovat o závislostním chování. Otázkou je, zda schopnosti a dovednosti, které jedinec využívá v reálném světě a které mají vliv na jeho postavení ve třídě, mohou nějak souviset se vznikem a rozvojem závislostního chování na sociálních sítích. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s problematikou závislostního chování na sociálních sítích, přiblížit, jak je pro lidi důležitý sociální kontakt a nastínit souvislosti mezi on-line a off-line prostředím. Praktická část obsahuje vlastní výzkum, jehož cílem je zjistit, zda existují korelace mezi závislostním chováním na sociálních sítích, sociální gramotností a sociálním statusem žáků.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzávislostní chování na sociálních sítíchcze
dc.subjectsociální gramotnostcze
dc.subjectsociální statuscze
dc.subjectaddictive behaviour on social networkseng
dc.subjectsocial literacyeng
dc.subjectsocial statuseng
dc.titleZávislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální statuscze
dc.title.alternativeBehavioral addiction to online social networking, social literacy and social statuseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58635
dc.description.abstract-translatedFor today´s children it is common to live in two places at once - in the off-line environment of the classroom and in the online world of social networks. The movement in both places requires an individual to abound with certain abilities and skills. At the same time, the individuals in both places - online and offline, encounter with some dangers - in the social media case it can be considered addictive behaviour. The question is whether the abilities and skills that the individual uses in the real world and which affect his position in the classroom may be somehow related to the emergence and development of addictive behaviour on social networks. The aim of the theoretical part is to inform readers about the problematic of addictive behaviour on social networks, to explain the importance of social contact and outline the connection between online and offline environments. The practical part contains the research, which is aimed to find out, if there are any correlations between addictive behaviour on social networks, social literacy and social status of pupils.eng
dc.date.accepted2020-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMrhálek, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam