dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Policarová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:37:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:37:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42596 | |
dc.description.abstract | Bakalářské práce nejprve představí základní pojmy, které se týkají finanční gramotnosti.
Zároveň se pokusím nastínit dnešní stav, jak se tato problematika řeší na
středních školách. V praktické části bude navrženo několik pracovních listů a materiálů
na vyučovací hodiny, kde bude cíleně zařazena finanční gramotnost. Zároveň bude tento
materiál dán k posouzení učitelům, kteří by finanční gramotnost ve svých předmětech
mohli realizovat. Jako výzkumná metoda bude využita metoda polostrukturovaného
rozhovoru. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Finanční vzdělávání | cze |
dc.subject | školní vzdělávání | cze |
dc.subject | finanční gramotnost | cze |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cze |
dc.subject | polostrukturovaný rozhovor | cze |
dc.subject | Education in finance | eng |
dc.subject | school education | eng |
dc.subject | financial literacy | eng |
dc.subject | qualitative research | eng |
dc.subject | structured
interview | eng |
dc.title | Finanční gramotnost na středních školách | cze |
dc.title.alternative | Financial literacy on high schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58637 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis will introduce the basic concepts which related to financial literacy.
At the same time, I will try to outline the current state of how this topic is discussed in
the secondary schools. In the practical part, it will be made several worksheets and
materials for lessons which will include financial literacy targed. At the same time, this
material will be given for assessment by teachers who could realize financial literacy in
their subjects. The method of semi-structured interview will be used as the main method
of my research. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněčková, Olga | |