dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Bučková Michlíčková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:37:30Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:37:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42602 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o kolektivu třídy, šikaně a jejím vnímání žáky ? jaké mají žáci povědomí o šikaně na Základní škole ve Volarech. Čtenář bude seznámen s problematikou šikany ? definicí pojmu, stadii, diagnostikou atd.
Praktickou část představuje dotazníkový výzkum rozdělený na I. stupeň (absolvování 1. až 5. třídy) a II. stupeň (absolvování 6. až 9. třídy) základní školy,
kde práce mapuje kolektiv třídy, povědomí žáků o šikaně, setkání se s problematikou, výskyt šikany v kolektivu, reakce žáků, jejich důvěru, či nedůvěru
v pedagogické pracovníky apod. Praktická část, mimo jiné, pro zajímavost srovnává odpovědi mladších a starších žáků. | cze |
dc.format | 62 s. (+10 s. příloh) | |
dc.format | 62 s. (+10 s. příloh) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | třída | cze |
dc.subject | kolektiv | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | dotazníkové šetření | cze |
dc.subject | class | eng |
dc.subject | team | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | questionnaire survey | eng |
dc.title | Šikana a možná náprava v třídním kolektivu | cze |
dc.title.alternative | Bullying and possibly rectification in the classroom | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58651 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the class team, bullying and its perception by pupils - what students are aware of bullying at the Primary School in Volary. The reader will be acquainted with the issue of bullying - the definition of the term, stage, diagnosis, etc.
The practical part is a questionnaire research divided into I. degree (completion of 1st to 5th grade) and II. degree (completion of 6th to 9th grade) of primary school, where the work maps the class team, pupils 'awareness of bullying, encountering issues, the occurrence of bullying in the team, pupils' reactions, their trust or distrust in teachers, etc. Practical part, among other things, for the sake of interest, it compares the answers of younger and older pupils. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |