Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorSazimová, Kateřina
dc.date.accessioned2024-03-12T07:37:54Z
dc.date.available2024-03-12T07:37:54Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42614
dc.description.abstractCílem této práce Pověsti středních Brd v mateřské škole je navrhnout a zrealizovat vzdělávací program, který děti předškolního věku seznámí s vybranými pověstmi Středních Brd. V teoretické části se práce zaměřuje na vzdělávání v mateřských školách, jeho současnou podobu a plánování, na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Dalším bodem teoretické části je pověst jako literární žánr i stručný obsah pověstí, které se zabývají nejbližším okolím dané školy. Není vynechán ani stručný popis Brd. V praktické části jsou zpracovány tři tematické celky zaměřené na seznámení předškolních dětí s pověstmi Brd. Celky komplexně působí na osobnost dětí pomocí vhodných metod pro předškolní vzdělávání. Pro vyhodnocení zpracovaného programu byla využita metoda pozorování, reflexe z videozáznamu, hodnotícího rozhovoru s učitelkou dané třídy a rozhovor ověřující poznatky dětí. Připravený materiál se ukázal jako funkční a vhodný k opakované realizaci i pro další ročníky dětí.cze
dc.format65 str.
dc.format65 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpověst; vzdělávací nabídka; předškolní vzdělávání; Brdy; Fabiáncze
dc.subjectlegends; educational offer; preschool education; Brds; Fabianeng
dc.titlePověsti Středních Brd v mateřské školecze
dc.title.alternativeLegends of Central Brdy in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58684
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work ?Pověsti středních Brd? in Kindergarten is to design and implement a thematic unit that will acquaint preschool children with selected legends of the central part of Brds. In the theoretical part, the work focuses on education in kindergartens, its current form and planning, and the Framework Educational Program for Preschool Education. Another point of the theoretical parts is legend as a literary genre as well as a brief content of legends which deal with the immediate surroundings of the school. The final work also contains a brief description of the Brd area. In the practical part, there are three thematic units focused on acquainting preschool children with the legends of Brd. The units have a comprehensive effect on the personality of children using appropriate methods for preschool education. For the evaluation of the processed program the observation method, reflections from a video recording, an evaluation interview with the teacher of the given class and an interview verifying the children's knowledge. The prepared material proved to be functional and suitable for repeated realization in kindergarten across different year groups.eng
dc.date.accepted2020-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam