dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Šípová, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:37:57Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:37:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42616 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá vývojem a oblibou hraček v předškolním období. Cílem bylo popsat proměnu dětské hračky v průběhu posledních čtyř generací a oblíbenost hraček v těchto obdobích. Teoretická část práce vymezuje pojmy hra a hračka a jejich význam v předškolním období, dále se zabývá vývojem hraček v určitých historických údobích a faktory, které jejich tvorbu ovlivňovaly, charakterizuje různé druhy hraček. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky dotazníků a rozhovorů, které přispívají k celkovému pohledu na proměnu hry a hračky v období posledních 90 let a jsou důležitými východisky pro praktickou část této práce. | cze |
dc.format | 71 stran | |
dc.format | 71 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hra | cze |
dc.subject | hračka | cze |
dc.subject | vývoj hračky | cze |
dc.subject | předškolní věk. | cze |
dc.subject | Game | eng |
dc.subject | toy | eng |
dc.subject | toy development | eng |
dc.subject | preschool age. | eng |
dc.title | Dětská hračka dříve a dnes | cze |
dc.title.alternative | Child toy in the past and nowdays | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58686 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with a development and popularity of toys in a children's preschool period. The aim was to describe the transformation of toys in the continuity of the last four generations and the popularity of toys in these periods. The theoretical part of this work defines the terms as children's game and toy, their importance in the preschool period, then the development of toys in specific historical periods as well as factors which influenced their production and the characteristics of different types of toys. The practical part evaluates the results of questionnaires and interviews which fill the general view on the game and toy transformation in the last 90 years and are the important resources for the practical part of this work. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Svobodová, Eva | |