dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Malotínová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:37:59Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:37:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42617 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá využitím písně k estetickému rozvoji dětí v mateřské škole. Teoretická část se věnuje definici pojmů, které souvisí s estetickou výchovou a hudbou, zejména pak samotné estetice, estetické výchově, kráse a písni. Zabývá se také hudebností dítěte, specifickými zvláštnostmi vnímání dítěte předškolního věku a postavením estetické výchovy v současném předškolním vzdělávání. Obsahem praktické části jsou náměty využití písně v mateřské škole a jejího přiblížení dnešním dětem v souvislosti s estetickou výchovou. Dále zahrnuje program, který je zaměřen na rozvoj vnímání, mravního chování a schopnosti tvořivého vyjádření. Celý program byl zrealizován a následně zhodnocen. Cílem práce je popsat a hledat možnosti využití písně k estetickému rozvoji dětí v mateřské škole. | cze |
dc.format | 82 s. | |
dc.format | 82 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | estetická výchova | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | aesthetic education | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.title | Využití písně jako prostředku k estetickému rozvoji dětí v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The use of songs as a means of aesthetic development of children in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58689 | |
dc.description.abstract-translated | My bachelor´s thesis deals with the use of song for aesthetic development of children in kindergarten. The theoretical part is devoted to the definition of terms related to aesthetic education and music, especially aesthetics itself, aesthetic education, beauty and song. It also deals with the child's musicality, specific peculiarities of pre-school child's perception and the position of aesthetic education in contemporary pre-school education. The content of the practical part are suggestions of using the song in kindergarten and its approach to today's children in connection with aesthetic education. It also includes a program that focuses on the development of perception, moral behavior and the ability of creative expression. The whole program was implemented and subsequently evaluated. The aim of the thesis is to describe and look for the possibilities of using the song for aesthetic development of children in kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Svobodová, Eva | |