Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorMalotínová, Barbora
dc.date.accessioned2024-03-12T07:37:59Z
dc.date.available2024-03-12T07:37:59Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42617
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím písně k estetickému rozvoji dětí v mateřské škole. Teoretická část se věnuje definici pojmů, které souvisí s estetickou výchovou a hudbou, zejména pak samotné estetice, estetické výchově, kráse a písni. Zabývá se také hudebností dítěte, specifickými zvláštnostmi vnímání dítěte předškolního věku a postavením estetické výchovy v současném předškolním vzdělávání. Obsahem praktické části jsou náměty využití písně v mateřské škole a jejího přiblížení dnešním dětem v souvislosti s estetickou výchovou. Dále zahrnuje program, který je zaměřen na rozvoj vnímání, mravního chování a schopnosti tvořivého vyjádření. Celý program byl zrealizován a následně zhodnocen. Cílem práce je popsat a hledat možnosti využití písně k estetickému rozvoji dětí v mateřské škole.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudbacze
dc.subjectestetická výchovacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmusiceng
dc.subjectaesthetic educationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titleVyužití písně jako prostředku k estetickému rozvoji dětí v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe use of songs as a means of aesthetic development of children in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58689
dc.description.abstract-translatedMy bachelor´s thesis deals with the use of song for aesthetic development of children in kindergarten. The theoretical part is devoted to the definition of terms related to aesthetic education and music, especially aesthetics itself, aesthetic education, beauty and song. It also deals with the child's musicality, specific peculiarities of pre-school child's perception and the position of aesthetic education in contemporary pre-school education. The content of the practical part are suggestions of using the song in kindergarten and its approach to today's children in connection with aesthetic education. It also includes a program that focuses on the development of perception, moral behavior and the ability of creative expression. The whole program was implemented and subsequently evaluated. The aim of the thesis is to describe and look for the possibilities of using the song for aesthetic development of children in kindergarten.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam