dc.contributor.advisor | Podhrázská, Dita | |
dc.contributor.author | Šimková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:38:14Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:38:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42626 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá návrhem environmentální zahrady ve speciální mateřské škole. V teoretické části jsou popsány speciální mateřské školy, formy vzdělávání a specifika hry dítěte s postižením. Dále je v práci analyzován Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání s akcentem na environmetální výchovu. Práce se zabývá specifikováním cílů rámcového vzdělávacího programu, které lze naplnit na zahradě MŠ. Teoretická část se v neposlední řadě zabývá přínosem pobytu na zahradě pro holistický vývoj dítěte a historií školních zahrad. Praktická část se skládá z návrhu environmentální zahrady pro konkrétní speciální mateřskou školu v Českých Budějovicích a metodického materiálu k využití zahrady. | cze |
dc.format | 57 s. (94 863) | |
dc.format | 57 s. (94 863) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Speciální mateřská škola | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | environmentální zahrada | cze |
dc.subject | návrh zahrady | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | Nursery for children with special educational needs | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | environmental garden | eng |
dc.subject | garden plan | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.title | Návrh environmentální zahrady a možnosti jejího využití ve speciální mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The setting-up of an environmental garden in a nursery school for children with SEN and its practical use | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58747 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with a set up of an environmental garden in a nursery for children with special needs. The theoretical part describes preschool settings for children with special needs, forms of education and specifics of a game of children with special needs. Furthermore, it outlines the Framework Education Programme for Preschool Education with an emphasis on environmental education. This thesis specifies the goals of the Framework Educational Programme feasible in a school garden. The benefits of spending time in the nature for preschool children's holistic development are described, followed by the history of school gardens. The practical part consists of the setting up of an environmental garden for the nursery Riegrova 1 in České Budějovice and the methodology of using the garden for educational purpose. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Smržová, Lenka | |