Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPodhrázská, Dita
dc.contributor.authorŠimková, Kateřina
dc.date.accessioned2024-03-12T07:38:14Z
dc.date.available2024-03-12T07:38:14Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42626
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem environmentální zahrady ve speciální mateřské škole. V teoretické části jsou popsány speciální mateřské školy, formy vzdělávání a specifika hry dítěte s postižením. Dále je v práci analyzován Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání s akcentem na environmetální výchovu. Práce se zabývá specifikováním cílů rámcového vzdělávacího programu, které lze naplnit na zahradě MŠ. Teoretická část se v neposlední řadě zabývá přínosem pobytu na zahradě pro holistický vývoj dítěte a historií školních zahrad. Praktická část se skládá z návrhu environmentální zahrady pro konkrétní speciální mateřskou školu v Českých Budějovicích a metodického materiálu k využití zahrady.cze
dc.format57 s. (94 863)
dc.format57 s. (94 863)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpeciální mateřská školacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectenvironmentální zahradacze
dc.subjectnávrh zahradycze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectNursery for children with special educational needseng
dc.subjectchildeng
dc.subjectenvironmental gardeneng
dc.subjectgarden planeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleNávrh environmentální zahrady a možnosti jejího využití ve speciální mateřské školecze
dc.title.alternativeThe setting-up of an environmental garden in a nursery school for children with SEN and its practical useeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58747
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with a set up of an environmental garden in a nursery for children with special needs. The theoretical part describes preschool settings for children with special needs, forms of education and specifics of a game of children with special needs. Furthermore, it outlines the Framework Education Programme for Preschool Education with an emphasis on environmental education. This thesis specifies the goals of the Framework Educational Programme feasible in a school garden. The benefits of spending time in the nature for preschool children's holistic development are described, followed by the history of school gardens. The practical part consists of the setting up of an environmental garden for the nursery Riegrova 1 in České Budějovice and the methodology of using the garden for educational purpose.eng
dc.date.accepted2020-06-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSmržová, Lenka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam