dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Koubová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:38:16Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:38:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42627 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce Koncept rodiny u dětí z rozpadlých rodin je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je vypracována na základě analýzy odborné literatury a dalších pramenů. Zabývá se psychologickým dopadem rodiny na dítě nejdříve v širším kontextu, následně pouze působením rozvodu na utváření aktuální sociální sítě dítěte. K analýze prožívání dítěte budu vycházet z praktické části, z maleb dětí, které budu rozebírat. Praktická část je zpracována formou nestrukturovaného rozhovoru s dítětem o jeho tvorbě a následné analýze obrázku. | cze |
dc.format | 71 s. | |
dc.format | 71 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Rodina | cze |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | rozvod | cze |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | Family | eng |
dc.subject | art therapy | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | divorce | eng |
dc.subject | drawing | eng |
dc.title | Koncept rodiny u dětí z rozpadlých rodin | cze |
dc.title.alternative | The concept of family among children from broken families | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58846 | |
dc.description.abstract-translated | My bachelor thesis The concept of family among children from broken families is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on analysis of literature and other sources. It deals with the psychological impact of the family on children first in a wider context, subsequently only by the effect of divorce on shaping the children's social network. I will use the practical part to analyze the child's experience, from their paintings, which I will parse. The practical part is processed by the form of an unstructured interview with children about his creation and subsequent picture analysis. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Štefánková, Zuzana | |