dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Melis, Paloma Maya | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:38:49Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:38:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42643 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na srovnávání předškolních vzdělávacích systémů v Anglii a v České republice. Obsah teoretické části stručně charakterizuje předškolní vzdělávání v České republice a v Anglii, jeho historii, organizaci a cíle v mateřských školách. Taktéž jsou zde kapitoly věnující se kurikulárním dokumentům, srovnávací pedagogice
a aktuálním problémům v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou zmíněny použité metody kvalitativního výzkumu, rozhovor a pozorování. Dále se zabývá popisem dvou vybraných mateřských škol, jedné z České republiky a druhé z Anglie. | cze |
dc.format | 61 s. (12 973 znaků) | |
dc.format | 61 s. (12 973 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | srovnávací pedagogika | cze |
dc.subject | kurikulární dokumenty | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | Preschool education | eng |
dc.subject | comparative education | eng |
dc.subject | curricular documents | eng |
dc.subject | preschool | eng |
dc.title | Porovnání řízení mateřské školy v Anglii a v České republice | cze |
dc.title.alternative | Comparison of management between the Czech and English preschool educational systems | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59222 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor Thesis focuses on the comparison of preschool education systems between England and the Czech republic. The summary of the theoretical part characterizes both Czech and English preschool education systems, their history, organisation and education goals in preschools. The theoretical part also includes chapters dedicated to curricular documents, comparative education and current issues in preschool education. The practical part mentions qualitative research methods that were used, participant observation and in-depth interviews. Furthermore, the thesis thoroughly describes and compares two chosen preschools, one from the Czech republic and one from England. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |