Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorMelis, Paloma Maya
dc.date.accessioned2024-03-12T07:38:49Z
dc.date.available2024-03-12T07:38:49Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42643
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na srovnávání předškolních vzdělávacích systémů v Anglii a v České republice. Obsah teoretické části stručně charakterizuje předškolní vzdělávání v České republice a v Anglii, jeho historii, organizaci a cíle v mateřských školách. Taktéž jsou zde kapitoly věnující se kurikulárním dokumentům, srovnávací pedagogice a aktuálním problémům v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou zmíněny použité metody kvalitativního výzkumu, rozhovor a pozorování. Dále se zabývá popisem dvou vybraných mateřských škol, jedné z České republiky a druhé z Anglie.cze
dc.format61 s. (12 973 znaků)
dc.format61 s. (12 973 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní vzdělávánícze
dc.subjectsrovnávací pedagogikacze
dc.subjectkurikulární dokumentycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectPreschool educationeng
dc.subjectcomparative educationeng
dc.subjectcurricular documentseng
dc.subjectpreschooleng
dc.titlePorovnání řízení mateřské školy v Anglii a v České republicecze
dc.title.alternativeComparison of management between the Czech and English preschool educational systemseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59222
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis focuses on the comparison of preschool education systems between England and the Czech republic. The summary of the theoretical part characterizes both Czech and English preschool education systems, their history, organisation and education goals in preschools. The theoretical part also includes chapters dedicated to curricular documents, comparative education and current issues in preschool education. The practical part mentions qualitative research methods that were used, participant observation and in-depth interviews. Furthermore, the thesis thoroughly describes and compares two chosen preschools, one from the Czech republic and one from England.eng
dc.date.accepted2020-06-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam