dc.contributor.advisor | Vaníček, Jiří | |
dc.contributor.author | Paclt, Dominik | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:39:11Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:39:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42651 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje metodice výuky základů programování na druhém stupni ZŠ prostřednictvím prostředí Unreal Engine 4.
Teoretická část se se zabývá popisem prostředí Unreal Engine 4, spolu se způsobem práce v něm. Dále je toto prostředí porovnáno z pohledu vhodnosti k výuce programování s prostředími Scratch a MakeCode.
Praktická část obsahuje postup, kterým jsem vytvářel a ověřoval sadu úloh, podle které se žáci učí základům programování a základní orientaci v prostředí Unreal Engine 4. V práci jsou dále obsaženy metodické podklady pro vyučujícího, zahrnující poznámky k úlohám.
V příloze jsou obsaženy pracovní listy pro žáky k jednotlivým lekcím. Projekt, ve kterém žáci za pomoci pracovních listů programují a vzorový projekt pro vyučujícího s vypracovanými částmi kódu. | cze |
dc.format | 107 | |
dc.format | 107 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výuka programování | cze |
dc.subject | věk žáka | cze |
dc.subject | Informatické myšlení | cze |
dc.subject | Unreal Engine 4 | cze |
dc.subject | Epic Games Launcher | cze |
dc.subject | herní prostředí | cze |
dc.subject | Teaching programming | eng |
dc.subject | pupil age | eng |
dc.subject | Informatics thinking | eng |
dc.subject | Unreal Engine 4 | eng |
dc.subject | Epic Games Launcher | eng |
dc.subject | game environment | eng |
dc.title | Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4 | cze |
dc.title.alternative | Creation of projects for teaching programming in the Unreal Engine 4 environment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59486 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the methodology of teaching the basics of programming at the second stage of elementary school through the environment Unreal Engine 4.
The theoretical part deals with the description of the Unreal Engine 4 environment, together with the way of working in it. Furthermore, this environment is compared in terms of suitability for teaching programming with Scratch and MakeCode.
The practical part contains the procedure by which I created and verified a set of tasks, according to which students learn the basics of programming and basic orientation in the Unreal Engine 4. The work also contains methodological materials for the teacher, including notes on the tasks.
The attachment contains worksheets for students for individual lessons, a project in which students program with the help of worksheets and a sample project for the teacher with developed parts of the code. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Fu-ITu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šimandl, Václav | |