Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaníček, Jiří
dc.contributor.authorPaclt, Dominik
dc.date.accessioned2024-03-12T07:39:11Z
dc.date.available2024-03-12T07:39:11Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42651
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje metodice výuky základů programování na druhém stupni ZŠ prostřednictvím prostředí Unreal Engine 4. Teoretická část se se zabývá popisem prostředí Unreal Engine 4, spolu se způsobem práce v něm. Dále je toto prostředí porovnáno z pohledu vhodnosti k výuce programování s prostředími Scratch a MakeCode. Praktická část obsahuje postup, kterým jsem vytvářel a ověřoval sadu úloh, podle které se žáci učí základům programování a základní orientaci v prostředí Unreal Engine 4. V práci jsou dále obsaženy metodické podklady pro vyučujícího, zahrnující poznámky k úlohám. V příloze jsou obsaženy pracovní listy pro žáky k jednotlivým lekcím. Projekt, ve kterém žáci za pomoci pracovních listů programují a vzorový projekt pro vyučujícího s vypracovanými částmi kódu.cze
dc.format107
dc.format107
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýuka programovánícze
dc.subjectvěk žákacze
dc.subjectInformatické myšlenícze
dc.subjectUnreal Engine 4cze
dc.subjectEpic Games Launchercze
dc.subjectherní prostředícze
dc.subjectTeaching programmingeng
dc.subjectpupil ageeng
dc.subjectInformatics thinkingeng
dc.subjectUnreal Engine 4eng
dc.subjectEpic Games Launchereng
dc.subjectgame environmenteng
dc.titleTvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4cze
dc.title.alternativeCreation of projects for teaching programming in the Unreal Engine 4 environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59486
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the methodology of teaching the basics of programming at the second stage of elementary school through the environment Unreal Engine 4. The theoretical part deals with the description of the Unreal Engine 4 environment, together with the way of working in it. Furthermore, this environment is compared in terms of suitability for teaching programming with Scratch and MakeCode. The practical part contains the procedure by which I created and verified a set of tasks, according to which students learn the basics of programming and basic orientation in the Unreal Engine 4. The work also contains methodological materials for the teacher, including notes on the tasks. The attachment contains worksheets for students for individual lessons, a project in which students program with the help of worksheets and a sample project for the teacher with developed parts of the code.eng
dc.date.accepted2020-06-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimandl, Václav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam