dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Pospíšilová, Táňa | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:39:14Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:39:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42653 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá motivací k učitelské profesi. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které se pojí s učitelskou profesí. Dále je zde vysvětleno, co je motivace a jaké jsou druhy motivace. Závěr teoretické části je věnován tématu motivace k učitelství. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření a zároveň je zde zhodnoceno, jaká je motivace k volbě pedagogické profese u dotazovaných respondentů. Významným zjištěním bylo, že narůstající agresivita žáků má velký negativní vliv na volbu učitelské profese. | cze |
dc.format | 54 s. | |
dc.format | 54 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | učitelství | cze |
dc.subject | profese | cze |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | profession | eng |
dc.title | Motivace k učitelské profesi | cze |
dc.title.alternative | The motivation for the teaching profession | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59508 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the motivation for the pedagogical profession. The theoretical part describes the basic concepts associated with the pedagogical profession. It also explains the meaning and the significances of motivation and also what types of motivation exist. The conclusion of the theoretical part is devoted to the topic of motivation for being a teacher. The practical part presents the results of the questionnaire survey and also evaluates the motivation of the respondents for choosing the pedagogical profession. An important fading is that the choice of the pedagogical profession is negatively affected by the growing aggression of students. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Garabiková Pártlová, Margareta | |