dc.contributor.advisor | Zeman, Stanislav | |
dc.contributor.author | Jílková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:39:27Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:39:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42661 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zachytit význam pohádek pro dospívající děti na základní škole. Teoretická část se zabývá významem pohádek, symboly, romskou kulturou a dětskou tvorbou. Praktická část zahrnuje zkoumání tvorby dětí na základní škole, její zajímavosti, podobnosti a odlišnosti ve výtvarném projevu dětí. Výzkumu se zúčastnilo dvacet žáků sedmého ročníku ze dvou tříd, přičemž v jedné třídě jsou děti dlouhodobě prospívající a v druhé třídě romské děti se špatnými studijními výsledky, které opakovaly ročník. Závěrem výzkumného šetření je shrnutí výsledků analýzy dětské tvorby. | cze |
dc.format | 63 s. (97 408 znaků) | |
dc.format | 63 s. (97 408 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pohádka | cze |
dc.subject | dospívající dítě | cze |
dc.subject | analýza | cze |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | symbol | cze |
dc.subject | romské děti | cze |
dc.subject | fairy tale | eng |
dc.subject | adolescent child | eng |
dc.subject | analysis | eng |
dc.subject | art therapy | eng |
dc.subject | symbol | eng |
dc.subject | romani children | eng |
dc.title | Význam pohádek pro děti na základní škole - analýza vybraných příběhů | cze |
dc.title.alternative | The importance of fairy tales for children in elementary school - analysis of selected stories | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59941 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis aims to explore the effect of fairy tales on adolescent pupils in primary school. Theoretical part concerns about meaning of fairy tales, symbols,romani culture and children's art. Practical part contains research of school children's art, its interestingness and of similarities and differences in children's artistic expression. Twenty 7th grade pupils from two different classes participated in the research, with one class having history of good marks while the other consists of romani children with bad marks, who repeated a year. In the conclusion part the results of the research and of children's art analysis are summarized. | eng |
dc.date.accepted | 2020-01-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |