Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZeman, Stanislav
dc.contributor.authorJílková, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T07:39:27Z
dc.date.available2024-03-12T07:39:27Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42661
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zachytit význam pohádek pro dospívající děti na základní škole. Teoretická část se zabývá významem pohádek, symboly, romskou kulturou a dětskou tvorbou. Praktická část zahrnuje zkoumání tvorby dětí na základní škole, její zajímavosti, podobnosti a odlišnosti ve výtvarném projevu dětí. Výzkumu se zúčastnilo dvacet žáků sedmého ročníku ze dvou tříd, přičemž v jedné třídě jsou děti dlouhodobě prospívající a v druhé třídě romské děti se špatnými studijními výsledky, které opakovaly ročník. Závěrem výzkumného šetření je shrnutí výsledků analýzy dětské tvorby.cze
dc.format63 s. (97 408 znaků)
dc.format63 s. (97 408 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohádkacze
dc.subjectdospívající dítěcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectsymbolcze
dc.subjectromské děticze
dc.subjectfairy taleeng
dc.subjectadolescent childeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectart therapyeng
dc.subjectsymboleng
dc.subjectromani childreneng
dc.titleVýznam pohádek pro děti na základní škole - analýza vybraných příběhůcze
dc.title.alternativeThe importance of fairy tales for children in elementary school - analysis of selected storieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59941
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis aims to explore the effect of fairy tales on adolescent pupils in primary school. Theoretical part concerns about meaning of fairy tales, symbols,romani culture and children's art. Practical part contains research of school children's art, its interestingness and of similarities and differences in children's artistic expression. Twenty 7th grade pupils from two different classes participated in the research, with one class having history of good marks while the other consists of romani children with bad marks, who repeated a year. In the conclusion part the results of the research and of children's art analysis are summarized.eng
dc.date.accepted2020-01-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam