Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorStrouhalová, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T07:39:32Z
dc.date.available2024-03-12T07:39:32Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42664
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá srovnáním psychosociálního klimatu tříd běžných základních škol a základních škol s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky týkající se psychosociálního klimatu třídy a poznatky o pedagogice dle Marie Montessori. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, během kterého bylo využito polostruktorovaných rozhovorů s respondentkami působícími na běžných základních školách i respondentkami ze základních škol s prvky montessori pedagogiky. Jejím cílem bylo získat informace o procesu tvorby psychosociálního klimatu na obou těchto typech základních škol. Jako významné se ukázaly rozdíly mezi oběma skupinami respondentek v oblasti determinantů tvorby psychosociálního klimatu, překážek v tvorbě psychosociálního klimatu, výchovném stylu učitelů a využití projektového vyučování.cze
dc.format83
dc.format83
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpsychosociální klimacze
dc.subjectklima třídycze
dc.subjectdeterminanty klimatucze
dc.subjectprojektové vyučovánícze
dc.subjectmontessori pedagogikacze
dc.subjectzákladní školy.cze
dc.subjectpsychosocial climateeng
dc.subjectclass climateeng
dc.subjectclimate determinantseng
dc.subjectproject teachingeng
dc.subjectmontessori pedagogyeng
dc.subjectelementary schools.eng
dc.titleSrovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.cze
dc.title.alternativeComparison of psychosocial climate of the first grade classes at primary school and elementary school with elements of Montessori pedagogy from the teacher perspective.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60069
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the comparison of the psychosocial climate of classes of ordinary elementary schools and elementary schools with the elements of Montessori pedagogy from the teacher perspective. The theoretical part summarizes the current knowledge concerning the psychosocial climate of the class and the knowledge of pedagogy according to Marie Montessori. The practical part consists of qualitative research, semi-structured interviews with respondents working in ordinary elementary schools and respondents from elementary schools with elements of Montessori pedagogy were used. Its aim was to obtain information on the process of creating a psychosocial climate in both these types of primary schools. The differences between the two groups of respondents in the area of determinants of the creation of psychosocial climate, obstacles in the creation of psychosocial climate, the educational style of teachers and the use of project teaching proved to be significant.eng
dc.date.accepted2020-06-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHynek, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam