Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorKahounová, Jana
dc.date.accessioned2024-03-12T07:40:15Z
dc.date.available2024-03-12T07:40:15Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42681
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá aktuálními metodami výuky výchovy ke zdraví na základních školách v Benešově. Teoretická část je zaměřena na vyučovací metody, jejich klasifikaci a moderní didaktické postupy včetně praktických ukázek. Praktická část byla vytvořena pomocí polostrukturovaného rozhovoru se čtyřmi učiteli výchovy ke zdraví na základních školách. Cílem této práce je zmapovat používané metody a formy práce v daném předmětu, potvrdit nebo vyvrátit oba výzkumné předpoklady. Výzkumný předpoklad č. 1 vychází z nejznámější klasifikace metod podle Maňáka a Švece a předpokládá, že pro předmět výchova ke zdraví budou všichni dotazovaní učitelé upřednostňovat klasické metody a metody aktivizující více, než metody komplexní. Výzkumný předpoklad č. 2 předpokládá, že pro výuku předmětu výchova ke zdraví nebudou učiteli využívány učebnice doporučené MŠMT více než materiály vlastní tvorby a jiné odborné prameny. Oba předpoklady byly potvrzeny.cze
dc.format49 s. (68 256 znaků)
dc.format49 s. (68 256 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectmetodycze
dc.subjectformy výukycze
dc.subjectzdravícze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjecthealth educationeng
dc.subjectmethodologyeng
dc.subjectteaching formseng
dc.subjecthealtheng
dc.subjecteducationeng
dc.titleAktuální metody výuky výchovy ke zdraví na základních školách v Benešověcze
dc.title.alternativeActual methodology of education in subject Health Education at primary schools in Benešoveng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62570
dc.description.abstract-translatedThe bachalor thesis is dealt by the current methods of teaching health education at primary schools in Benešov. The theoretical is focused on teaching methods, their classification and modern didactic approaches including practical examples. The practical part was based on a semi-structured interviews with four teachers of health education. The objective of the thesis is to map used methods and forms of work in the given subject and confirm or confute both research assumptions. The research assumption number 1 is based on the most famous method clasification according to Maňák, Švec and assumes that all interviewed teachers will prefer classic methods and activating methods more often than complex methods for the subject of health education. The research assumption number 2 assumes that for the subject of health education won´t be more used the textbooks recommended by the Ministry of Education by the teachers than the materials of own making and other professional sources. Both research assumptions have been confirmed.eng
dc.date.accepted2020-08-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKornatovská, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam