dc.contributor.advisor | Svobodová, Zuzana | |
dc.contributor.author | Kahounová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:40:15Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:40:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42681 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá aktuálními metodami výuky výchovy ke zdraví na základních školách v Benešově. Teoretická část je zaměřena na vyučovací metody, jejich klasifikaci a moderní didaktické postupy včetně praktických ukázek. Praktická část byla vytvořena pomocí polostrukturovaného rozhovoru se čtyřmi učiteli výchovy ke zdraví na základních školách. Cílem této práce je zmapovat používané metody a formy práce v daném předmětu, potvrdit nebo vyvrátit oba výzkumné předpoklady. Výzkumný předpoklad č. 1 vychází z nejznámější klasifikace metod podle Maňáka a Švece a předpokládá, že pro předmět výchova ke zdraví budou všichni dotazovaní učitelé upřednostňovat klasické metody a metody aktivizující více, než metody komplexní. Výzkumný předpoklad č. 2 předpokládá, že pro výuku předmětu výchova ke zdraví nebudou učiteli využívány učebnice doporučené MŠMT více než materiály vlastní tvorby a jiné odborné prameny. Oba předpoklady byly potvrzeny. | cze |
dc.format | 49 s. (68 256 znaků) | |
dc.format | 49 s. (68 256 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova ke zdraví | cze |
dc.subject | metody | cze |
dc.subject | formy výuky | cze |
dc.subject | zdraví | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | health education | eng |
dc.subject | methodology | eng |
dc.subject | teaching forms | eng |
dc.subject | health | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.title | Aktuální metody výuky výchovy ke zdraví na základních školách v Benešově | cze |
dc.title.alternative | Actual methodology of education in subject Health Education at primary schools in Benešov | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 62570 | |
dc.description.abstract-translated | The bachalor thesis is dealt by the current methods of teaching health education at primary schools in Benešov. The theoretical is focused on teaching methods, their classification and modern didactic approaches including practical examples. The practical part was based on a semi-structured interviews with four teachers of health education. The objective of the thesis is to map used methods and forms of work in the given subject and confirm or confute both research assumptions. The research assumption number 1 is based on the most famous method clasification according to Maňák, Švec and assumes that all interviewed teachers will prefer classic methods and activating methods more often than complex methods for the subject of health education. The research assumption number 2 assumes that for the subject of health education won´t be more used the textbooks recommended by the Ministry of Education by the teachers than the materials of own making and other professional sources. Both research assumptions have been confirmed. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výchova ke zdraví | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kornatovská, Zuzana | |