Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorNovák, Matěj
dc.date.accessioned2024-03-12T08:14:50Z
dc.date.available2024-03-12T08:14:50Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42874
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá zanalyzováním úspěšnosti studentů středních škol při řešení úloh z Biologické olympiády a její následnou komparací s účastníky krajského kola. Dalším účelem práce je zanalyzování postojů studentů k biologii jako k vyučovacímu předmětu a zhodnocení, zda a za jakých podmínek by mohly být úlohy z Biologické olympiády zařazeny do výuky. V úvodu diplomové práce je přehled poznatků, který se zabývá přírodovědnou gramotností, učebními úlohami a Biologickou olympiádou. Následující části diplomové práce popisují metodologii, kterou byly získány data od 113 studentů a účastníků krajského kola Biologické olympiády a přehled dosažených výsledků, které jsou graficky znázorněny a slovně okomentovány. Závěrečná část v diskuzi obsahuje porovnání dosažených výsledků s jinými výzkumy a závěr, kde shrnujeme výhody využití úloh z Biologické olympiády jako učebních úloh ve výuce.cze
dc.format89 s. (163 877)
dc.format89 s. (163 877)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectÚlohy z Biologické olympiádycze
dc.subjectučební úlohycze
dc.subjectBiologická olympiádacze
dc.subjectpřírodovědná gramotnostcze
dc.subjectzájem studentů o předmět biologiecze
dc.subjectTasks designed for Biology olympiadeng
dc.subjectteaching taskseng
dc.subjectBiology olympiadeng
dc.subjectscientific literacyeng
dc.subjectstudents interest towards biology as a school subjecteng
dc.titleÚspěšnost studentů střední školy při řešení úloh z Biologické olympiádycze
dc.title.alternativeSuccessfullness of Secondary Students in the Solution of Tasks Designed for Biology Olympiadeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56573
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on analyzing the secondary students successfulness in the solution of tasks designed for Biology olympiad and a subsequent comparison between their results and the results of participants in the regional round of Biology olympiad. Another aim of the work is to analyze students attitudes towards biology as a school subject and to assess if and on which conditions could be Biology olympiad tasks used in school teaching. The introduction includes an overview of knowledge that deals with scientific literacy, teaching tasks and Biology olympiad. The following parts of the thesis describe the methodology, gaining information from 113 students and participants of Biology olympiad from the regional round and an overview of achieved results. These results are graphically illustrated and verbally commented. The final part contains a discussion about the results comparison with others research as well as the conclusion that summarizes the benefits of using tasks designed for Biology olympiad as teaching tasks in teaching.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství biologie pro SŠ - Učitelství tělesné výchovy pro SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programBiologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVácha, Zbyněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam