Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrázdná, Radka
dc.contributor.authorKučerová, Jana
dc.date.accessioned2024-03-12T09:00:43Z
dc.date.available2024-03-12T09:00:43Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-08-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43350
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá rozvojem zrakového vnímání u dítěte se zrakovým postižením pomocí tabule LiteScout a jejího příslušenství. Teoretická část této práce se zaměřuje na charakteristiku zrakového postižení, pojednává o nápravě funkce postiženého orgánu, o rozvoji nepostižených smyslů a funkcí, které nahrazují funkci postiženého zraku a popisuje metodiku rozvoje zrakového vnímání, tzv. zrakovou stimulaci. Hlavní část bakalářské práce se zabývá popisem samotného diagnostického a intervenčního nástroje a vytvořením individuálního plánu rozvoje zrakového vnímání. Výsledkem této bakalářské práce je vytvořený individuální plán s cvičeními na míru konkrétního dítěte se zrakovým postižením. Dalším výsledkem této práce je překlad metodických materiálů k LiteScout tabuli, který je v příloze této práce.cze
dc.format63 s. (96 335)
dc.format63 s. (96 335)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzrakové postiženícze
dc.subjectzraková stimulacecze
dc.subjectLiteScout tabulecze
dc.subjectvisual impairmenteng
dc.subjectvisual stimulationeng
dc.subjectLiteScout boardeng
dc.titleIndividuální program rozvoje zrakové percepce dítěte s postižením zraku prostřednictvím LiteScout tabule a příslušenstvícze
dc.title.alternativeIndividual Program for the Development of Visual Perception of Children with Visual Impairments Through LiteScout Boards and Accessorieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62203
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the development of visual perception of a visually impaired child using the LiteScout board and its accessories. The theoretical part of this work focuses on the characteristics of visual impairment, discusses the correction of the function of the affected organ, the development of unaffected senses and functions that replace the function of the affected vision and describes the methodology of developing visual perception so-called visual stimulation. The main part of the bachelor's thesis deals with the description of the diagnostic and intervention tool itself and the creation of an individual plan for the development of visual perception. The result of this bachelor's thesis is an individual plan with exercises tailored to a specific visually impaired child. Another result of this work is the translation of methodical materials for the LiteScout board, which is in the appendix of this work.eng
dc.date.accepted2020-09-16
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJánský, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam