Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCeljak, Ivo
dc.contributor.authorMasopust, Jan
dc.date.accessioned2024-03-12T09:15:53Z
dc.date.available2024-03-12T09:15:53Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43703
dc.description.abstractHlavním záměrem diplomové práce je analytická činnost ve vztahu k jízdním odporům, v závislosti na charakteru dopravní trasy, režimu jízdy a druhu užívaných osobních automobilů. Analýza směřuje k diferenciaci jízdních odporů a s nimi spojených technických a technologických faktorů, které určují velikost a možnosti řešení snižování jízdních odporů. Získání konkrétních veličin provedených analýzou vede ke stanovení velikosti jízdních odporů u vybraných vozidel a na celkové spotřebě energie pro pohyb automobilu. První část diplomové práce se opírá o adekvátní a příslušnou literaturu zaměřenou na analyzovaný předmět s přihlédnutím k hlavním faktorům, jako je například charakter dopravní trasy, prostředí a druh pohonu. Praktická část pojednává o měření jednotlivých druhů jízdních odporů na vybraném vzorku vozidel v závislosti na režimu jízdy a charakteru dopravní trasy.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectJízdní odporycze
dc.subjectdopravní trasacze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectvozidlocze
dc.subjectelektromobilcze
dc.subjectRoad resistanceseng
dc.subjecteconomics of drivingeng
dc.subjectfuel consumptioneng
dc.subjecttransport routeeng
dc.subjectvehicleeng
dc.titlePosouzení velikosti jízdních odporů automobilu v závislosti na vybrané dopravní trasecze
dc.title.alternativeAssessment of the magnitude of driving resistance of cars depending on the selected transport routeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56947
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the thesis is the analytical activity in relation to the running resistance, which are inherent in the type of used vehicles. The analysis aims to differentiate driving resistances and related technical and technological factors, which determine the size and possibilities of solutions to reduce driving resistances. Obtaining specific variables carried out by the analysis leads to the determination of driving resistances for selected vehicles, even depending on the total fuel consumption. The first part of the thesis is based on adequate and relevant literature focused on the analyzed subject taking into account factors such as the character of road transport, environment and electromobility. The practical part deals with the measurement of individual types of driving resistance on a selected sample of vehicles depending on the driving mode and the character of the transport route.eng
dc.date.accepted2020-09-10
dc.description.departmentFakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-disciplineZemědělská a dopravní technikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Fakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam