Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMartíšková, Petra
dc.contributor.authorBlažková, Markéta
dc.date.accessioned2024-03-12T09:26:03Z
dc.date.available2024-03-12T09:26:03Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44037
dc.description.abstractCílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní chování, průběh kupního rozhodovacího procesu, pojem spokojenost zákazníka, definice maloobchodu a nákupních center. Praktická část se zabývá analýzou nákupních zvyklostí a spokojeností zákazníků nákupního centra. Údaje a data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek byly zaznamenány v tabulkách a pro zlepšení přehlednosti zobrazeny také ve formě grafů. Za účelem ověření nákupních zvyklostí a spokojenosti zákazníků byly stanoveny a následně vyhodnoceny hypotézy. Na základě zjištěných dat byly formulovány návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků nákupního centra.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnákupní zvyklosticze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectnákupní centrumcze
dc.subjectpurchasing habitseng
dc.subjectsatisfaction of clientseng
dc.subjectshopping centreeng
dc.titleNákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centracze
dc.title.alternativePurchasing habits and satisfaction of clients of a shopping centereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag65234
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma master is to analyse the purchasing habits and satisfaction of clients of a shopping centre, evaluate recent changes and propose possible measures to improve the current situation. The theoretical part of the thesis contains information that is necessary for understanding the issue. There are mentioned factors affecting shopping behaviour, purchasing decision-making process, customer satisfaction and the definition of retail and shopping centre. The practical part is focused on the analysis of purchasing habits and satisfaction of clients of shopping centre. An anonymous questionnaire survey was used to obtain the necessary information. Finally, the obtained data are evaluated and measures to increase customer satisfaction are proposed. For the purpose of verification of purchasing habits and satisfaction of clients of shopping centre, there are determined hypothesis, which are then evaluated through statistical tests.eng
dc.date.accepted2021-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam