Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorTrubka, Jiří
dc.date.accessioned2024-03-12T09:40:58Z
dc.date.available2024-03-12T09:40:58Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44203
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce jsou učebnice anglického jazyka, které byly používány na českých středních školách do roku 1945. Diplomová práce se skládá ze dvou částí - teoretické a analytické. Teoretická část se sestává z popisu výukového prostředí, jenž zahrnuje vývoj české (v rámci monarchie) a posléze československé školské soustavy, zejména s ohledem na vývoj gymnázií, reálných gymnázií a obchodních škol na kterých se angličtina ve zkoumaném období vyučovala. Teoretická část se dále zabývá vybranými metodickými koncepcemi ve výuce cizích jazyků a teorií učebnic. Praktická část obsahuje analýzu několika vybraných učebnic angličtiny určených pro jednotlivé ročníky středních škol. Výběr učebnic byl proveden v návaznosti na důležité školské reformy, které měnily podobu školské soustavy.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectangličtinacze
dc.subjectdobové učebnice anglického jazykacze
dc.subjectcizí jazykycze
dc.subjectvýuka cizích jazykůcze
dc.subjectčeskoslovenské školstvícze
dc.subject1847-1948cze
dc.subjectmetody výuky cizích jazykůcze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjecttextbookseng
dc.subjectforeign languageseng
dc.subjectforeign language teachingeng
dc.subjectCzechoslovak education systemeng
dc.subject1847-1948eng
dc.subjectmethods of foreign language teachingeng
dc.titlePOČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945cze
dc.title.alternativeTHE BEGINNINGS OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AT CZECH SCHOOLS: PERIOD TEXTBOOKS AND TEACHING METHODS BEFORE 1945eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag66256
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with English textbooks used at Czech higher secondary schools in the era till 1948. The diploma thesis is composed of two parts - the theoretical and the analytical part. The theoretical part consists in a description of the educational environment, including development of the Czech education systeém (in the monarchy) and czechoslovak educational systém, with regard to the development of grammar schools (gymnázium) and bussiness schools (obchodní akademie), which is a specific type of secondary school where the Eenglish language was taught. The practical part concerns the analysis of chosen English textbooks intended for individual high school years. The selection was made with regard to the education reforms, which changed the school system.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČeský jazyk a literatura - Anglický jazyk a literaturacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAurová, Miroslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam