Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBago, Gustav
dc.contributor.authorHeto, Jakub
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:02Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:02Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44213
dc.description.abstractMetoda, která nám umožnila informace zpracovat, se nazývá kvalitativní obsahová analýza. Cílem této metody je porovnat informace, jejich rozsah a význam a následně vyvodit kvalitativní závěr. Cílem této práce bylo ověřit, zda vytvořený speciální trénink bude mít vliv na koordinační schopnosti u mladých fotbalistů. Náš výzkumný soubor byl tvořen 16 mladými fotbalisty, kteří se pohybují mezi 10-11 rokem života. Spadají do kategorie U11, kam můžeme zařadit i období mladšího školního věku. Kategorie U11 trénovala 3x týdně hodinu a půl, kdy během soutěžního období přibýval jeden zápas o víkendu. Během našeho testování hráči první dva měsíce absolvovali pravidelný trénink 3x týdně (pondělí, úterý a čtvrtek), kdy vytvořený trénink spadal do dvou tréninkových jednotek (úterý a čtvrtek) plus o víkendu je čekal jedno soutěžní utkání. Od 5. 10. 2020 se aktivita hráče snížila na 2x týdně v domácích podmínkách, z důvodu vyhlášení nouzového stavu vládou České republiky. Všichni testování hráči byli mužského pohlaví a každý z nich hraje pravidelně fotbal minimálně 3 roky. Výsledky jsme statisticky ověřovali párovým t - testem na hladině významnosti 0,05. Zde se budeme zaměřovat na období mezi vstupním a výstupním testováním, tedy na výsledky před nasazením speciálního tréninku a výsledky po jeho absolvování. Data budeme získávat na základě ověření konkrétních testů (IOWA BRACE test, běh s kotoulem, kutálení tří míčů a běh se změnami směru), které zjišťují úroveň koordinačních schopností jedinců. Ke zlepšení došlo ve všech testech. Na základě výsledků t - testu jsme mohli na hladině významnosti 0,05 přijmout hypotézu H1, H2, H3 a H4.cze
dc.format77 s. (144 947 znaků).
dc.format77 s. (144 947 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfotbalcze
dc.subjectkoordinacecze
dc.subjecttréninkcze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectkoordinační schopnosticze
dc.subjectfootballeng
dc.subjectcoordinationeng
dc.subjecttrainingeng
dc.subjectyoutheng
dc.subjectcoordination skillseng
dc.titleOvěření vlivu speciálního tréninkového programu na rozvoj koordinačních schopností u mladých fotbalistůcze
dc.title.alternativeVerification of a special training program and its influence on development of coordination skills among young football playerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52747
dc.description.abstract-translatedA method that allows us to process information, perform qualitative content analysis. The aim of this method is to compare information, its scope and meaning and then to draw a qualitative conclusion. The aim of this work was to verify whether the special training created would affect the coordination skills of young footballers. Our research group consists of 16 young football players of 10-11 years of age. They fit into the U11 category which also includes football players of younger age. The players of the U11 category train 3 times a week for an hour and half with a match held at the weekends during the match season. During our testing, the players underwent their regular training three times a week (Monday, Tuesday, and Thursday) in the first two months, with the training divided into two training units (Tuesday and Thursday). Additionally, there was one weekend match. Since the 5th of October 2020, the training frequency decreased to training twice a week due to the emergency lockdown announced by the government of Czech Republic. The tested players are all male and have all regularly been playing football for the past 3 years. The results were statistically compared with the paired t-test with the 0.05 significance mark. The results compared the baseline data (pre-training) with the post-training data after the players underwent the specific training. The data was obtained from particular tests (IOWA BRACE test, run with somersault, dribbling with 3 balls and running with changing of directions) which assess the level of coordination skills. Based on the results of the t - test, we were able to accept the hypothesis H1, H2, H3 and H4 at the significance level of 0.05.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineTělesná výchova a sport (jednooborové)cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVobr, Radek
dc.description.defencePosluchač prezentoval svoji práci v el. podobě. Komise konstatovala v prezentované práci řadu formálních nedostatků viz posudky vedoucího a oponenta práce.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam