Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorVeselá, Petra
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:16Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:16Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44232
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o vzniku a průběhu volnočasového artefiletického programu pro děti mladšího školního věku. Konkrétně se jednalo o sourozence, bratra a sestru, z rozvedené rodiny. Program probíhal formou akčního výzkumu, jehož finální výstup měl vést k celkovému obohacení všech zúčastněných. Program sestával ze čtrnácti jednotlivých setkání, která byla uskutečněna v průběhu sedmi měsíců. Na každém setkání děti výtvarně zpracovávaly zadaná témata, ke konci setkání pak probíhal reflektivní dialog nad výslednými díly. Za celé období trvání programu byl sledován a následně popsán výtvarný posun, ke kterému v tvorbě sourozenců došlo, jakož i posun z hlediska změn v jejich prožívání a chování. Práce obsahuje podrobný popis jednotlivých setkání, včetně vyslovení hypotéz, ke kterým autorka během aktivit s dětmi dospěla. V práci rovněž nechybí sebereflexe autorky a reflexe tvorby a práce s oběma dětmi. V závěru byla navržena některá doporučení pro další možnou práci s těmito dětmi.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectartefiletikacze
dc.subjectsourozenecké vztahycze
dc.subjectontogeneze výtvarného projevucze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectartefileticseng
dc.subjectsibling relationshipseng
dc.subjectontogenesis of artistic expressioneng
dc.subjectleisure time activitieseng
dc.titleVolnočasový artefiletický program setkávání pro děti mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeA leisure time artephiletic program for primary school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56782
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the origin and course of the leisure time artefiletic program for school age children. Specifically, the main participants are siblings, brother and sister, who are from a divorced family. The research is the sort of action research, whose final output should lead to the overall enrichment of all participants. The program consisted of fourteen individual meetings, which have been running during the seven months. At each meeting the children artistically worked on the assigned topics, at the end of the meeting there was a reflective discussion over the results of creation. Throughout the duration of the program, the artistic progress in the art works of the siblings was monitored and subsequently described, as well as the progress in terms of changes in their experience and behaviour. The thesis contains a detailed description of individual meeting including the statement of hypotheses that the author reached during the activities with children. The work also includes the author´s self reflection and the reflection of creation and work with both children. In the end, some recommendations were proposed for further possible work with these children.eng
dc.date.accepted2021-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam