Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDaňhel, Karel
dc.contributor.authorKubátová, Radka
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:17Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:17Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44234
dc.description.abstractKvalitní hudební vzdělání, motivace a podpora vedoucích pracovníků může ovlivnit kvalitu hudebních činností. Jejich časově náročné a nelehké získání učitele mnohdy odradí, nicméně hudební činnosti ovlivňují celkový rozvoj dítěte předškolního věku, a jejich četnost a kvalita zaleží právě na pedagogovi mateřské školy. Při edukaci hudby v jakékoli formě naráží učitel na problémy spojené s realizací právě hudebních činností. Cílem bakalářské práce je upozornit na důležitost hudebních dovedností, schopností a znalostí pedagogů mateřských škol a zmapovat rizika ovlivňující hudební činnost ve vzdělávací nabídce v souvislosti s hudebními dovednostmi pedagoga. Výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření mezi pedagogy mateřských škol. Ve vyhodnocení výzkumného šetření bylo zjištěno, že negativní aspekty v hudební činnosti ovlivňují převážně začínající učitele. Získáváním zkušeností se tato rizika zmírňují nebo až ztrácí.cze
dc.format53 s.(61 738 znaků)
dc.format53 s.(61 738 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHudební dovednosti; pedagog MŠ; předškolní vzdělávání; problematika hudební výchovy; hudebnostcze
dc.subjectMusical skills; preschool teacher; preschool education; issues of music education; musicalityeng
dc.titleHudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávánícze
dc.title.alternativeTeacher's musical skills in pre-school educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57639
dc.description.abstract-translatedQuality music education, motivation and support from managers can affect the quality of music activities. Teachers are often discouraged due to the time-consuming and difficulties in acquiring good quality music education however, musical activities affect the overall development of a preschool child and their frequency and quality depend on the preschool teacher. When educating music in any form, the teacher encounters problems associated with the implementation of musical activities. The aim of the bachelor's thesis is to draw attention to the importance of musical skills, abilities and knowledge of preschool teachers and to map the risks affecting musical activity in the educational offer in connection with the musical skills of the teacher. The research was conducted using a questionnaire survey among preschool teachers. In the evaluation of the research survey, it was found that the negative aspects of musical activity mainly affect newly qualified teachers. By gaining experience, these risks are mitigated or even lost.eng
dc.date.accepted2021-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam