dc.contributor.advisor | Daňhel, Karel | |
dc.contributor.author | Kubátová, Radka | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:17Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44234 | |
dc.description.abstract | Kvalitní hudební vzdělání, motivace a podpora vedoucích pracovníků může ovlivnit kvalitu hudebních činností. Jejich časově náročné a nelehké získání učitele mnohdy odradí, nicméně hudební činnosti ovlivňují celkový rozvoj dítěte předškolního věku, a jejich četnost a kvalita zaleží právě na pedagogovi mateřské školy. Při edukaci hudby v jakékoli formě naráží učitel na problémy spojené s realizací právě hudebních činností. Cílem bakalářské práce je upozornit na důležitost hudebních dovedností, schopností a znalostí pedagogů mateřských škol a zmapovat rizika ovlivňující hudební činnost ve vzdělávací nabídce v souvislosti s hudebními dovednostmi pedagoga. Výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření mezi pedagogy mateřských škol. Ve vyhodnocení výzkumného šetření bylo zjištěno, že negativní aspekty v hudební činnosti ovlivňují převážně začínající učitele. Získáváním zkušeností se tato rizika zmírňují nebo až ztrácí. | cze |
dc.format | 53 s.(61 738 znaků) | |
dc.format | 53 s.(61 738 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hudební dovednosti; pedagog MŠ; předškolní vzdělávání; problematika hudební výchovy; hudebnost | cze |
dc.subject | Musical skills; preschool teacher; preschool education; issues of music education; musicality | eng |
dc.title | Hudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Teacher's musical skills in pre-school education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 57639 | |
dc.description.abstract-translated | Quality music education, motivation and support from managers can affect the quality of music activities. Teachers are often discouraged due to the time-consuming and difficulties in acquiring good quality music education however, musical activities affect the overall development of a preschool child and their frequency and quality depend on the preschool teacher. When educating music in any form, the teacher encounters problems associated with the implementation of musical activities. The aim of the bachelor's thesis is to draw attention to the importance of musical skills, abilities and knowledge of preschool teachers and to map the risks affecting musical activity in the educational offer in connection with the musical skills of the teacher. The research was conducted using a questionnaire survey among preschool teachers. In the evaluation of the research survey, it was found that the negative aspects of musical activity mainly affect newly qualified teachers. By gaining experience, these risks are mitigated or even lost. | eng |
dc.date.accepted | 2021-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |