Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorKrálová, Adéla
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:20Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:20Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44239
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je problematika adaptace dvouletých dětí do dětské skupiny, o jejich zařazování se v současné době diskutuje. V teoretické části bude popsán psychosociální vývoj dítěte od narození do předškolního věku, s důrazem na specifika batolecího období a bude konfrontována možnost uspokojování potřeb dětí této věkové skupiny v rodině a v dětské skupině. Cílem praktické části práce je zjistit, jak rodiče vnímají adaptaci svých dětí do dětské skupiny a jaké mají pedagogové zkušenosti ve vztahu k této věkové skupině, jak se cítí být připraveni na práci s těmito dětmi a jak zařazování a adaptaci těchto dětí hodnotí. Šetření je směřováno na rodiče dětí, které navštěvují dětskou skupinu a na pečující osoby, které o děti v dětské skupině pečují. Šetření ukázalo, že si rodiče volí cestu dětské skupiny, díky individuální péči o jejich děti a, že většina rodičů dává své dítě do dětské skupiny již ve dvou letech kvůli tomu, že se musí vrátit do zaměstnání.cze
dc.format48 s. 73 376 znaků
dc.format48 s. 73 376 znaků
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDvouleté děticze
dc.subjectpsychosomatický vývojcze
dc.subjecttemperament dítětecze
dc.subjectpsychická odolnostcze
dc.subjectdětská skupinacze
dc.subjectTwo-year-old childreneng
dc.subjectpsychosomatic developmenteng
dc.subjecttemperament of the childeng
dc.subjectmental resistanceeng
dc.subjectchildren's groupeng
dc.titleProblematika adaptace dvouletých dětí do dětské skupinycze
dc.title.alternativeProblems of adaptation of two years old children in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58077
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis will be the issue of adaptation of two-year-olds into a children's group in kindergarten, their inclusion is currently under discussion. The theoretical part will describe the psychosocial development of the child from birth to preschool age, with an emphasis on the specifics of the toddler period and will confront the possibility of satisfying the needs of children of this age group in the family and kindergarten / children group. The aim of the practical part of the thesis will be to find out what experience teachers have in relation to this age group, how they feel ready to work with these children and how they evaluate the inclusion and adaptation of these children. The investigation will be directed to kindergarten teachers, where these children are located.eng
dc.date.accepted2021-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam