Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorBauerová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:28Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:28Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44248
dc.description.abstractBakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je utřídit a popsat informace spojené s tématem práce. Charakterizuji zde pojem volný čas, pedagog volného času, ekologie a environmentální výchova. Své místo zde má i charakteristika školní družiny, funkce, legislativa a dokumentace, tvoření ŠVP školní družiny a role vychovatele. Teoretickou část uzavírá kapitola o realizaci projektu školních zahrad v rámci školní družiny. V praktické části zjišťuji, jaký má význam na psychiku a chování dětí kvalitní trávení volného času venku v přírodě. V rámci metodologie jsem použila dotazník pro rodiče.cze
dc.format66
dc.format66
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVolný čascze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectškolní zahradycze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectLeisure timeeng
dc.subjectschool groupeng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectschool gardenseng
dc.subjectpedagogy of leisure timeeng
dc.subjectschool educational programeng
dc.titleEnvironmentální výchova jako součást ŠVP školní družinycze
dc.title.alternativeEnvironmental education as part of SEP school after-school clubseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58459
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part is to classify and describe information related to the topic of the work. We characterize the concept of leisure time, teacher of leisure time, ecology and environmental education. The characteristics of the school group, functions, legislation and documentation, the creation of the school educational program of the school group and the role of the educator also have their place here. The theoretical part concludes with a chapter on the implementation of the school garden project within the school group. In the practical part, I find out the importance of quality leisure time outdoors in the psyche and behavior of children. As part of the methodology, I used a questionnaire for parents.eng
dc.date.accepted2021-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam