dc.contributor.advisor | Laibrt, Lukáš | |
dc.contributor.author | Bauerová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:28Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44248 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je utřídit
a popsat informace spojené s tématem práce. Charakterizuji zde pojem volný čas, pedagog volného času, ekologie a environmentální výchova. Své místo zde má i charakteristika školní družiny, funkce, legislativa a dokumentace, tvoření ŠVP školní družiny a role vychovatele. Teoretickou část uzavírá kapitola o realizaci projektu školních zahrad v rámci školní družiny. V praktické části zjišťuji, jaký má význam na psychiku a chování dětí kvalitní trávení volného času venku v přírodě. V rámci metodologie jsem použila dotazník pro rodiče. | cze |
dc.format | 66 | |
dc.format | 66 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Volný čas | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | školní zahrady | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | školní vzdělávací program | cze |
dc.subject | Leisure time | eng |
dc.subject | school group | eng |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.subject | school gardens | eng |
dc.subject | pedagogy of leisure time | eng |
dc.subject | school educational program | eng |
dc.title | Environmentální výchova jako součást ŠVP školní družiny | cze |
dc.title.alternative | Environmental education as part of SEP school after-school clubs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58459 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part is to classify and describe information related to the topic of the work.
We characterize the concept of leisure time, teacher of leisure time, ecology and environmental education. The characteristics of the school group, functions, legislation and documentation, the creation of the school educational program of the school group and the role of the educator also have their place here.
The theoretical part concludes with a chapter on the implementation of the school garden project within the school group. In the practical part, I find out the importance of quality leisure time outdoors in the psyche and behavior of children. As part of the methodology,
I used a questionnaire for parents. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Podhrázská, Dita | |