dc.contributor.advisor | Najmonová, Marie | |
dc.contributor.author | Plačková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:30Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44250 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na téma inkluze dětí s kombinovaným postižením do mateřské školy hlavního vzdělávacího proudu.
Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a je zaměřena na jednotlivé terminologické pojmy. Popisuje děti s kombinovaným postižením, jejich speciální potřeby a možnosti poradenských služeb.
Praktická část práce přináší výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaký názor mají rodiče na inkluzi.
Cílem práce je zjistit, jak probíhá inkluze dětí s kombinovaným postižením v mateřské škole hlavního vzdělávacího proudu, kde hledají rodiče dětí s kombinovaným postižením podporu a pomoc, v čem vidí výhody a nevýhody inkluze, jak funguje inkluze v mateřské škole a co je vede k výběru běžné nebo speciální mateřské školy. | cze |
dc.format | 54 liv | |
dc.format | 54 liv | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.subject | kombinované postižení | cze |
dc.subject | podpůrná opatření | cze |
dc.subject | poradenské služby | cze |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | inclusion education | eng |
dc.subject | combined disabilities | eng |
dc.subject | consulting service | eng |
dc.title | Inkluze dětí s kombinovaným postižením | cze |
dc.title.alternative | Inclusion of children with combined disabilities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58468 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on inclusion of children with combined disabilities to the nursery school.
The theoretical part describes children with combined disabilities, their special needs and possibilities of consulting service.
The analytical part investigates the possibilities and qualities of inclusion from the parent's point of view and their opinion on it.
It's aim is to find out how the inclusion is going on, where the parents can find some help and support and also what are the advanages and disadvantages of the inclusion. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |