Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorKušnerová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:30Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:30Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44251
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na zmapování proměn výuky a komunikace mezi školou, žáky a rodiči na druhém stupni základních škol vlivem situace spojené s COVID-19. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu různých komunikačních prostředků (klasických i online) mezi školou, žákem a jeho rodiči. Obsahem této části práce je popis a porovnání školních informačních systémů. Praktická část práce spočívá v kvalitativním výzkumu, který je založen na hloubkových rozhovorech s učiteli vybraných základních škol a s rodiči žáků, kteří tyto školy navštěvují. V rámci výzkumu jsem se zabývala tím, jaké výhody a nevýhody přináší distanční výuka pro komunikaci mezi školou, žáky a rodiči. Především jsem se snažila identifikovat překážky, které škole, žákům a rodičům brání v efektivní komunikaci. a také jak se vlivem koronavirové pandemie mezi nimi změnila komunikace, a to jak z kvantitativního, tak i z kvalitativního hlediska.cze
dc.format62 s. (97 023 znaků)
dc.format62 s. (97 023 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectkomunikační prostředkycze
dc.subjectškolní informační systémycze
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectrodičcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectmeans of communicationeng
dc.subjectschool information systemeng
dc.subjectdistance learningeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectparenteng
dc.subjectstudenteng
dc.titleProměna výuky a komunikace na středních školách vlivem školních informačních systémůcze
dc.title.alternativeChanges of education and communication at high schools due to school information systemseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58493
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on mapping the changes in teaching and communication among the school, pupils and parents in lower secondary schools due to the situation associated with COVID-19. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the analysis of various means of communication (classical and online) among the school, the pupils and his parents. The content of this part of the work is a description and comparison of school information systems. The practical part of the work consists of qualitative research, which is based on indepth interviews with teachers of selected lower secondary schools and with the parents of pupils who attend these schools. As part of the research, I dealt with the advantages and disadvantages of distance learning for communication among school, pupils and parents. Mainly, I tried to identify the obstacles that prevent the school, pupils and parents from communicating effectively. And also I tried to identify how the coronavirus pandemic changed communication among them, both quantitatively and qualitatively.eng
dc.date.accepted2021-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineITu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDobiáš, Václav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam