dc.contributor.advisor | Šimandl, Václav | |
dc.contributor.author | Kušnerová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:30Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44251 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na zmapování proměn výuky a komunikace mezi školou, žáky a rodiči na druhém stupni základních škol vlivem situace spojené s COVID-19. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu různých komunikačních prostředků (klasických i online) mezi školou, žákem a jeho rodiči. Obsahem této části práce je popis a porovnání školních informačních systémů. Praktická část práce spočívá v kvalitativním výzkumu, který je založen na hloubkových rozhovorech s učiteli vybraných základních škol a s rodiči žáků, kteří tyto školy navštěvují.
V rámci výzkumu jsem se zabývala tím, jaké výhody a nevýhody přináší distanční výuka pro komunikaci mezi školou, žáky a rodiči. Především jsem se snažila identifikovat překážky, které škole, žákům a rodičům brání v efektivní komunikaci. a také jak se vlivem koronavirové pandemie mezi nimi změnila komunikace, a to jak z kvantitativního, tak i z kvalitativního hlediska. | cze |
dc.format | 62 s. (97 023 znaků) | |
dc.format | 62 s. (97 023 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Komunikace | cze |
dc.subject | komunikační prostředky | cze |
dc.subject | školní informační systémy | cze |
dc.subject | distanční výuka | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | rodič | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | Communication | eng |
dc.subject | means of communication | eng |
dc.subject | school information system | eng |
dc.subject | distance learning | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | parent | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.title | Proměna výuky a komunikace na středních školách vlivem školních informačních systémů | cze |
dc.title.alternative | Changes of education and communication at high schools due to school information systems | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58493 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on mapping the changes in teaching and communication among the school, pupils and parents in lower secondary schools due to the situation associated with COVID-19. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the analysis of various means of communication (classical and online) among the school, the pupils and his parents. The content of this part of the work is a description and comparison of school information systems. The practical part of the work consists of qualitative research, which is based on indepth interviews with teachers of selected lower secondary schools and with the parents of pupils who attend these schools.
As part of the research, I dealt with the advantages and disadvantages of distance learning for communication among school, pupils and parents. Mainly, I tried to identify the obstacles that prevent the school, pupils and parents from communicating effectively. And also I tried to identify how the coronavirus pandemic changed communication among them, both quantitatively and qualitatively. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ITu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dobiáš, Václav | |