dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Žabková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:34Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44255 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o možnostech arteterapie s dětmi mladšího školního věku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dělí do tří hlavních kapitol. První kapitola je zaměřena na specifika mladšího školního věku. Vymezuje období mladšího školního věku dětí a zaměřuje se na jeho charakteristiky. Druhá kapitola se zabývá etapami vývoje výtvarného vyjádření dětí. Třetí část potom arteterapeutickou činností s dětmi mladšího školního věku.
Praktická část reflektuje dlouhodobou arteterapeutickou práci se skupinou dětí mladšího školního věku. Posuzuje vybrané výtvarné techniky, vhodná témata a jejich využití. V kazuistické studii se zaměřuje na popis změn ve výtvarném výrazu jednoho dítěte doprovázenými případnými změnami v jeho chování. | cze |
dc.format | 86s | |
dc.format | 86s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | výtvarný projev | cze |
dc.subject | kazuistika | cze |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | vývoj zobrazování | cze |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | developing of imaging | eng |
dc.subject | casuistry | eng |
dc.subject | art therapy | eng |
dc.subject | artistic expression | eng |
dc.title | Využití arteterapeutické práce s dětmi na 1. stupně základní školy | cze |
dc.title.alternative | The use of Art Therapy with children in primary education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58520 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis concerns the possibilities of using art therapy with children of younger school age. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part contains three main chapters. The first chapter aims at the particularities of younger school age. It defines the period of younger school age and focuses on its characteristics. The second chapter deals with the stages of development of children's artistic expression. And the third chapter is devoted to the art therapy activities with children of younger school age.
The practical part describes the long-term art therapy work with a group of children of younger school age. It assesses selected art techniques, suitable topics and their use. In case study it concentrates on the description of the changes in the art expression of one pupil in connection with the possible changes in their behaviour. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |