Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorŽabková, Klára
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:34Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:34Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44255
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o možnostech arteterapie s dětmi mladšího školního věku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dělí do tří hlavních kapitol. První kapitola je zaměřena na specifika mladšího školního věku. Vymezuje období mladšího školního věku dětí a zaměřuje se na jeho charakteristiky. Druhá kapitola se zabývá etapami vývoje výtvarného vyjádření dětí. Třetí část potom arteterapeutickou činností s dětmi mladšího školního věku. Praktická část reflektuje dlouhodobou arteterapeutickou práci se skupinou dětí mladšího školního věku. Posuzuje vybrané výtvarné techniky, vhodná témata a jejich využití. V kazuistické studii se zaměřuje na popis změn ve výtvarném výrazu jednoho dítěte doprovázenými případnými změnami v jeho chování.cze
dc.format86s
dc.format86s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectvýtvarný projevcze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectvývoj zobrazovánícze
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectdeveloping of imagingeng
dc.subjectcasuistryeng
dc.subjectart therapyeng
dc.subjectartistic expressioneng
dc.titleVyužití arteterapeutické práce s dětmi na 1. stupně základní školycze
dc.title.alternativeThe use of Art Therapy with children in primary educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58520
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis concerns the possibilities of using art therapy with children of younger school age. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part contains three main chapters. The first chapter aims at the particularities of younger school age. It defines the period of younger school age and focuses on its characteristics. The second chapter deals with the stages of development of children's artistic expression. And the third chapter is devoted to the art therapy activities with children of younger school age. The practical part describes the long-term art therapy work with a group of children of younger school age. It assesses selected art techniques, suitable topics and their use. In case study it concentrates on the description of the changes in the art expression of one pupil in connection with the possible changes in their behaviour.eng
dc.date.accepted2021-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam