Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolubec, Stanislav
dc.contributor.authorKopecká, Barbora
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:39Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:39Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44264
dc.description.abstractBakalářská práce se bude zabývat členy jihočeské punkové subkultury generace narozené v letech 1970-1980 a jejich zkušenostmi se školským systémem v 80. a 90. letech. Zaměřena bude zejména na vnímání školy, spolužáků, učitelů a studijní výsledky respondentů, resp. jejich vzdělanostní dráhy zejména v kontextu společenských změn roku 1989. V teoretické části bude vysvětlen pojem punk a základní informace o něm. Empirická část bude realizována pomocí kvalitativního výzkumu ve formě strukturovaných rozhovorů, které budou následně interpretovány. Cílem práce bude také objasnit motivy připojení se k subkultuře a její následný vliv na školní docházku a studium člověka. Základní diskutovanou otázkou bude, zda punk znamenal rozchod se školním systémem, nebo zda byl subkulturou, jejíž členové absolvovali běžné studijní dráhy. Dále nás bude zajímat, jak vypadalo vzdělávání a kariérní dráhy těchto lidí po odchodu z punkové subkultury.cze
dc.format57 s. (115 876 znaků)
dc.format57 s. (115 876 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkulturacze
dc.subjectpunkcze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectsubkulturacze
dc.subjectzkušenosticze
dc.subjectcultureeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectintervieweng
dc.subjectpunkeng
dc.subjectsubcultureeng
dc.titleŠkolní zkušenosti jihočeských Punkerů v 80. a 90. letech 20. stoletícze
dc.title.alternativeSchool experience of southbohemian punks in 1980´s and 1990´seng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58627
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis will focus on the members of the south bohemian punk subculture, who were born between 1970-1980 and their experience with education system between 1980-1990. The main focus of examination will be the perception of the school, schoolmates, teachers and results of the examined people, especially their journey through educational system in relation with the social issues of 1989. The theoretical part defines the word punk and provides some basic information about it. The practical part contains of qualitative research in form of structured interviews which will be later interpreted. Another aim of the thesis is to provide an explanation about the motifs of joining the punk subculture and it's influence on the school attendance and studies in general. The main question of discussion will be the role of punk subculture, which could have either negatively influenced the respondents' studies or had zero impact. The next concern will be the image of educational system and studies of the interviewed individuals after leaving the punk subculture.eng
dc.date.accepted2021-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠebeš, Marek


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam