Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorŠulc, Štěpán
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:47Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:47Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44270
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá hodnocením ve výtvarné výchově na středních školách. Teoretická část se zaměřuje nejprve na vymezení pojmu hodnocení v obecném pojetí. Na tuto část navazuje školní hodnocení se svými typy a formami. Další kapitoly pojednávají o hodnocení kreativních výstupů a o vzdělávacích programech. Ve výzkumné části práce bylo cílem zjistit, jakým způsobem učitelé ve výtvarné výchově hodnotí, a jaký postoj mají k hodnocení žáci. Za tímto účelem byly s náhodně vybranými učiteli vedeny rozhovory. Dotazníkovým šetřením práce zkoumá, jaké jsou postoje žáků dotázaných učitelů, gymnázií a jiných škol s pedagogickým zaměřením k hodnocení ve výtvarné výchově. Analýza rozhovorů ukazuje, jak dotazování učitelé hodnotí a proč je pro ně snaha nejdůležitějším prvkem hodnocení. V grafech, shrnujících výsledky dotazníků, je patrné prolnutí přístupu dotázaných učitelů s jejich žáky, a pak můžeme sledovat rozdílné postoje žáků z různých typů škol.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectformy hodnocenícze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjecttypy hodnocenícze
dc.subjectškolní hodnocenícze
dc.subjectvzdělávací programycze
dc.subjecteducational programeng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectforms of evaluationeng
dc.subjectschool evaluationeng
dc.subjecttypes of evaluationeng
dc.titleHodnocení ve výtvarné výchově na středních školáchcze
dc.title.alternativeAssessment in art education at secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59125
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with evaluating art education in high schools. The theoretical part focuses on defining the term evaluation in general terms. This part is followed by school evaluation with its types and forms. The next chapters deal with the evaluation of creative outputs and educational programs. In the research part of the work the goal was to determine how teachers in art education evaluate and what attitude pupils have to being evaluated. To this end, there were interviews conducted with randomly selected teachers. Using a questionnaire survey, the thesis examines what are the attitudes of the pupils of the interviewed teachers, grammar schools and other schools with pedagogical focusing on evaluation in art education. The analysis of the interviews shows how interviewing teachers evaluate and why the effort behind the art is the most important thing to evaluate for them. In the graphs summarizing the results of the questionnaires, we can see it is evident how the interviewed teachers and students points of view have been blended. We can also observe the different attitudes of students from other types of schools .eng
dc.date.accepted2021-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam