dc.contributor.advisor | Petrášková, Vladimíra | |
dc.contributor.author | Boudová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:52Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44275 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je porovnat vybrané učebnice matematiky, které se zabývají vybranými funkcemi na středoškolské úrovni. Na základě rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia bude zkoumáno, zdali učebnice splňují požadavky pro výuku dané oblasti matematiky. Prostřednictvím ukazatele rovnoměrnosti učiva bude provedena analýza rozsahu, díky které bude zjištěno rozložení učiva v rámci jednotlivých učebnic, a pomocí měření didaktické vybavenosti učebnic budou učebnice analyzovány a kvantitativně hodnoceny. Přínosem tohoto výzkumu bude ohodnocení zpracování vybraných učebnic poukazující na jejich kvalitu. | cze |
dc.format | 74 s. | |
dc.format | 74 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Učebnice | cze |
dc.subject | matematika | cze |
dc.subject | funkce | cze |
dc.subject | střední škola | cze |
dc.subject | rámcové vzdělávací programy | cze |
dc.subject | rozsah textu | cze |
dc.subject | analýza didaktické vybavenosti | cze |
dc.subject | Textbooks | eng |
dc.subject | mathematics | eng |
dc.subject | functions | eng |
dc.subject | high school | eng |
dc.subject | Framework Education Programme | eng |
dc.subject | text range | eng |
dc.subject | analysis of didactical proficiency | eng |
dc.title | Analýza učebnic matematiky pro střední školy zabývající se vybranými funkcemi | cze |
dc.title.alternative | Analysis od mathematics textbooks for upper secondary education in specialization of selected functions | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59371 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to compare selected mathematics textbooks that deal with fundamental functions at secondary school level. Textbooks will be examined on the base of Framework Education Programme for Grammar school, whether they fulfil requirements for teaching a given area of mathematics. Analysis of range of each textbook will be realized by the Indicator of curriculum uniformity. By measuring the didactic equipment of textbooks, the textbooks will be analysed and evaluated quantitatively. The benefits of such work will be evaluation of textbooks construction pointing to their quality. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-ČJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |