Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrášková, Vladimíra
dc.contributor.authorBoudová, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:52Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:52Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44275
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je porovnat vybrané učebnice matematiky, které se zabývají vybranými funkcemi na středoškolské úrovni. Na základě rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia bude zkoumáno, zdali učebnice splňují požadavky pro výuku dané oblasti matematiky. Prostřednictvím ukazatele rovnoměrnosti učiva bude provedena analýza rozsahu, díky které bude zjištěno rozložení učiva v rámci jednotlivých učebnic, a pomocí měření didaktické vybavenosti učebnic budou učebnice analyzovány a kvantitativně hodnoceny. Přínosem tohoto výzkumu bude ohodnocení zpracování vybraných učebnic poukazující na jejich kvalitu.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectUčebnicecze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectfunkcecze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectrámcové vzdělávací programycze
dc.subjectrozsah textucze
dc.subjectanalýza didaktické vybavenosticze
dc.subjectTextbookseng
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectfunctionseng
dc.subjecthigh schooleng
dc.subjectFramework Education Programmeeng
dc.subjecttext rangeeng
dc.subjectanalysis of didactical proficiencyeng
dc.titleAnalýza učebnic matematiky pro střední školy zabývající se vybranými funkcemicze
dc.title.alternativeAnalysis od mathematics textbooks for upper secondary education in specialization of selected functionseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59371
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to compare selected mathematics textbooks that deal with fundamental functions at secondary school level. Textbooks will be examined on the base of Framework Education Programme for Grammar school, whether they fulfil requirements for teaching a given area of mathematics. Analysis of range of each textbook will be realized by the Indicator of curriculum uniformity. By measuring the didactic equipment of textbooks, the textbooks will be analysed and evaluated quantitatively. The benefits of such work will be evaluation of textbooks construction pointing to their quality.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-ČJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam