dc.contributor.advisor | Najmonová, Marie | |
dc.contributor.author | Nádeníčková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:54Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44276 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá zjišťováním vnímání klimatu třídy u žáků základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření. Cílem je tedy zjistit vnímání klimatu školní třídy heterogenních žáků a žáků s minimální doporučenou úrovní se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část objasňuje jednotlivé pojmy nezbytné pro pochopení praktické části. Vysvětleny jsou zde pojmy jako klima třídy, specifika žáků s postižením a vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit vnímání klimatu třídy z pohledu žáků i třídní učitelky. | cze |
dc.format | 80 s. | |
dc.format | 80 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klima třídy | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | žák s lehkým mentálním postižením | cze |
dc.subject | žák se středně těžkým mentálním postižením | cze |
dc.subject | žák s těžkým mentálním postižením | cze |
dc.subject | vztahy mezi žáky | cze |
dc.subject | Classroom climate | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | pupil with mild mental retardation | eng |
dc.subject | pupil with moderate mental retardation | eng |
dc.subject | pupil with severe mental retardation | eng |
dc.subject | pupil relationships | eng |
dc.title | Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření | cze |
dc.title.alternative | The climate of the classroom of primary school pupils with adjusted learning outcomes | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59392 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with determining the perception of the classroom climate in primary school pupils with the minimum recommended level for adjusting the expected outcomes within the support measures. The aim is to find out the perception of the school classroom climate of heterogeneous pupils and pupils with a minimum recommended level with special educational needs. The theoretical part clarifies the individual concepts necessary for understanding the practical part. Terms such as the classroom climate, the specifics of pupils with disabilities and the education of pupils with special educational needs are explained here. The practical part presents the results of a qualitative research survey, which aimed to determine the perception of the classroom climate from the perspective of students and class teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hynek, Jan | |