Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorNádeníčková, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:54Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:54Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44276
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zjišťováním vnímání klimatu třídy u žáků základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření. Cílem je tedy zjistit vnímání klimatu školní třídy heterogenních žáků a žáků s minimální doporučenou úrovní se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část objasňuje jednotlivé pojmy nezbytné pro pochopení praktické části. Vysvětleny jsou zde pojmy jako klima třídy, specifika žáků s postižením a vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit vnímání klimatu třídy z pohledu žáků i třídní učitelky.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlima třídycze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžák s lehkým mentálním postiženímcze
dc.subjectžák se středně těžkým mentálním postiženímcze
dc.subjectžák s těžkým mentálním postiženímcze
dc.subjectvztahy mezi žákycze
dc.subjectClassroom climateeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupil with mild mental retardationeng
dc.subjectpupil with moderate mental retardationeng
dc.subjectpupil with severe mental retardationeng
dc.subjectpupil relationshipseng
dc.titleKlima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatřenícze
dc.title.alternativeThe climate of the classroom of primary school pupils with adjusted learning outcomeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59392
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with determining the perception of the classroom climate in primary school pupils with the minimum recommended level for adjusting the expected outcomes within the support measures. The aim is to find out the perception of the school classroom climate of heterogeneous pupils and pupils with a minimum recommended level with special educational needs. The theoretical part clarifies the individual concepts necessary for understanding the practical part. Terms such as the classroom climate, the specifics of pupils with disabilities and the education of pupils with special educational needs are explained here. The practical part presents the results of a qualitative research survey, which aimed to determine the perception of the classroom climate from the perspective of students and class teachers.eng
dc.date.accepted2021-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHynek, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam