dc.contributor.advisor | Vácha, Zbyněk | |
dc.contributor.author | Goldfingerová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:55:24Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:55:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44295 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá revizí běžně se vyskytujících organismů lesních ekosystémů v učebnicích přírodopisu a v regionu Českokrumlovska a jejich zpracováním do stručného klíče, využitelného na 2. stupni základních škol. Teoretická část pojednává o lese a jeho proměnách, lesních společenstvech, zakotvení uvedené problematiky v rámcovém vzdělávacím programu a vývoji a tvorbě určovacích klíčů. Praktická část popisuje výskyt lesních organismů v dostupných učebnicích přírodopisu, na jehož základě a s přihlédnutím k regionálním specifikům byl vytvořen určovací klíč (příručka), jehož hlavním posláním je naučit žáky s podobnými, daleko komplexnějšími, materiály pracovat. | cze |
dc.format | 69 s., (96 590 znaků) | |
dc.format | 69 s., (96 590 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | les | cze |
dc.subject | organismus | cze |
dc.subject | klíč | cze |
dc.subject | určování | cze |
dc.subject | forest | eng |
dc.subject | organism | eng |
dc.subject | key | eng |
dc.subject | identification | eng |
dc.title | Určovací klíč (příručka) pro determinaci běžných organismů lesních ekosystémů využitelný na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Taxonomic key (handbook) to determine common organisms of a forest ecosystem applicable to lower secondary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59622 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis revises commonly occurring organisms of forest ecosystems in textbooks of natural history and the region of Český Krumlov and their processing into a brief key, usable at the 2nd level of primary schools. The theoretical part deals with the forest and its changes, forest communities, embedding the issue in the framework educational program and the development and creation of identification keys. The practical part describes the occurrence of forest organisms in available textbooks of natural history, based on which and taking into account regional specifics, an identification key (manual) was created, whose main mission is to teach students with similar, far more complex, materials to work. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ryplová, Renata | |