dc.contributor.advisor | Vácha, Zbyněk | |
dc.contributor.author | Skalická, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:55:25Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:55:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44296 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit úroveň znalostí o živé přírodě u žáků šestých tříd. Po absolvování didaktického testu byla s jednou ze šestých tříd uskutečněna vycházka naučnou lesní stezkou. Tam si měli možnost ověřit právě získané zkušenosti.
K vyřešení didaktického testu žákům sloužily patřičné exponáty. Dané přírodniny byly vybírány na základě učebnic, dle kterých se žáci v předchozích letech učili. V jedné z kapitol je také zmiňována charakteristika didaktického testu nebo témata probíraná v předmětech prvouka, přírodověda a přírodopis.
Praktická část obsahuje výsledky testování a popisuje průběh vycházky. Závěrem jsou porovnány výsledky této práce s podobnými studiemi. | cze |
dc.format | 64 stran | |
dc.format | 64 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | živá příroda | cze |
dc.subject | didaktický test | cze |
dc.subject | naučná lesní stezka | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | living nature | eng |
dc.subject | didactic test | eng |
dc.subject | educational forest trail | eng |
dc.subject | biology | eng |
dc.title | Sonda znalostí živé přírody u žáků na druhém stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The probe of knowledge about living nature in lower secondary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59623 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of the bachelor thesis was to ascertain the level of knowledge of lower secondary pupils about living nature. Following the written didactic test, the pupils undertook an Educational Forest Trail walk whereby they could assess their newly acquired knowledge.
Some natural objects were available to help the pupils with the test and its selection was based on the textbooks used in previous years. One of the chapters of this thesis focuses on the chosen realia as well as the questions for the test.
The practical part contains results of testing and it describes the process of the walk. Finally, the results of this thesis are compared to the results of similar studies. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Flašar, Jan | |