Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorSkalická, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T09:55:25Z
dc.date.available2024-03-12T09:55:25Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44296
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit úroveň znalostí o živé přírodě u žáků šestých tříd. Po absolvování didaktického testu byla s jednou ze šestých tříd uskutečněna vycházka naučnou lesní stezkou. Tam si měli možnost ověřit právě získané zkušenosti. K vyřešení didaktického testu žákům sloužily patřičné exponáty. Dané přírodniny byly vybírány na základě učebnic, dle kterých se žáci v předchozích letech učili. V jedné z kapitol je také zmiňována charakteristika didaktického testu nebo témata probíraná v předmětech prvouka, přírodověda a přírodopis. Praktická část obsahuje výsledky testování a popisuje průběh vycházky. Závěrem jsou porovnány výsledky této práce s podobnými studiemi.cze
dc.format64 stran
dc.format64 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectživá přírodacze
dc.subjectdidaktický testcze
dc.subjectnaučná lesní stezkacze
dc.subjectpřírodopiscze
dc.subjectliving natureeng
dc.subjectdidactic testeng
dc.subjecteducational forest traileng
dc.subjectbiologyeng
dc.titleSonda znalostí živé přírody u žáků na druhém stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe probe of knowledge about living nature in lower secondary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59623
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the bachelor thesis was to ascertain the level of knowledge of lower secondary pupils about living nature. Following the written didactic test, the pupils undertook an Educational Forest Trail walk whereby they could assess their newly acquired knowledge. Some natural objects were available to help the pupils with the test and its selection was based on the textbooks used in previous years. One of the chapters of this thesis focuses on the chosen realia as well as the questions for the test. The practical part contains results of testing and it describes the process of the walk. Finally, the results of this thesis are compared to the results of similar studies.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFlašar, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam