dc.contributor.advisor | Ryplová, Renata | |
dc.contributor.author | Žejdl, Matěj | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:55:33Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:55:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44302 | |
dc.description.abstract | V rámci práce byla navržena projektová výuka na téma úloha vegetace v koloběhu vody v krajině, jež byla vyzkoušena v praxi. Součástí výuky je měření teploty vzduchu a relativní vzdušné vlhkosti na různých stanovištích, díky čemuž mohou žáci vidět rozdíl mezi stanovišti a v úlohách projektové výuky se zamyslet nad tím, jakou roli v těchto rozdílech hraje vegetace a jakým způsobem rostliny hospodaří s vodou. Práce se věnuje výzkumu meteorologických a biologických podmínek vhodných pro uskutečnění výukového programu. Stručně také shrnuje postoj respondentů k hodinám přírodopisu a jejich znalosti týkajících se tématu v uskutečněné výuce zjištěné pomocí dotazníkového šetření. | cze |
dc.format | 64 | |
dc.format | 64 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | evapotranspirace | cze |
dc.subject | hydrologický cyklus | cze |
dc.subject | rostliny | cze |
dc.subject | průduchy | cze |
dc.subject | teplota vzduchu | cze |
dc.subject | relativní vzdušná vlhkost | cze |
dc.subject | skupinová práce | cze |
dc.subject | evapotranspiration | eng |
dc.subject | hydrological cycle | eng |
dc.subject | plants | eng |
dc.subject | stomas | eng |
dc.subject | air temperature | eng |
dc.subject | relative humidity | eng |
dc.subject | group work | eng |
dc.title | Návrh projektové výuky v prostředí školní zahrady k tématu klimatizační role vegetace v krajině | cze |
dc.title.alternative | Proposal of project based education on the topic of air-conditioning function of vegetation in the landscape | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59736 | |
dc.description.abstract-translated | As part of this work, the role of the regional vegetation in the water cycle was designed in the project of education. The project was made in a try of the praxis. A part of the education is measuring air temperature and the relative air humidity in the different habitats. Due to this measuring primary school students can see differences between habitats and they can think about the meaning of the project education in the role of the differences in the vegetation and in which way flora is influencing the water. The work is focused on the research of the meteorological and biological conditions suitable for education project management. Work also briefly sums the role of respondents in the Biology lessons and their knowledge of the examined topics made during the lectures. The finding of the primary school student's knowledge was done with the use of questionnaire. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přírodovědná a ekologická výchova | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vácha, Zbyněk | |