Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRyplová, Renata
dc.contributor.authorŽejdl, Matěj
dc.date.accessioned2024-03-12T09:55:33Z
dc.date.available2024-03-12T09:55:33Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44302
dc.description.abstractV rámci práce byla navržena projektová výuka na téma úloha vegetace v koloběhu vody v krajině, jež byla vyzkoušena v praxi. Součástí výuky je měření teploty vzduchu a relativní vzdušné vlhkosti na různých stanovištích, díky čemuž mohou žáci vidět rozdíl mezi stanovišti a v úlohách projektové výuky se zamyslet nad tím, jakou roli v těchto rozdílech hraje vegetace a jakým způsobem rostliny hospodaří s vodou. Práce se věnuje výzkumu meteorologických a biologických podmínek vhodných pro uskutečnění výukového programu. Stručně také shrnuje postoj respondentů k hodinám přírodopisu a jejich znalosti týkajících se tématu v uskutečněné výuce zjištěné pomocí dotazníkového šetření.cze
dc.format64
dc.format64
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectevapotranspiracecze
dc.subjecthydrologický cykluscze
dc.subjectrostlinycze
dc.subjectprůduchycze
dc.subjectteplota vzduchucze
dc.subjectrelativní vzdušná vlhkostcze
dc.subjectskupinová prácecze
dc.subjectevapotranspirationeng
dc.subjecthydrological cycleeng
dc.subjectplantseng
dc.subjectstomaseng
dc.subjectair temperatureeng
dc.subjectrelative humidityeng
dc.subjectgroup workeng
dc.titleNávrh projektové výuky v prostředí školní zahrady k tématu klimatizační role vegetace v krajiněcze
dc.title.alternativeProposal of project based education on the topic of air-conditioning function of vegetation in the landscapeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59736
dc.description.abstract-translatedAs part of this work, the role of the regional vegetation in the water cycle was designed in the project of education. The project was made in a try of the praxis. A part of the education is measuring air temperature and the relative air humidity in the different habitats. Due to this measuring primary school students can see differences between habitats and they can think about the meaning of the project education in the role of the differences in the vegetation and in which way flora is influencing the water. The work is focused on the research of the meteorological and biological conditions suitable for education project management. Work also briefly sums the role of respondents in the Biology lessons and their knowledge of the examined topics made during the lectures. The finding of the primary school student's knowledge was done with the use of questionnaire.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřírodovědná a ekologická výchovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVácha, Zbyněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam