dc.contributor.advisor | Křivancová, Michaela | |
dc.contributor.author | Habrdová, Natálie | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:55:45Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:55:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44316 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zmapovat problematiku interpunkce ve výukové praxi na 2. stupni ZŠ. V teoretické části práce je ve čtyřech řadách učebnic českého jazyka sledována tato pravopisná záležitost napříč různými ročníky a následně jsou pak komparovány způsoby výkladu a cvičení co do ucelenosti, vhodnosti a pestrosti. Praktická část práce je směřována k vytvoření výukového listu, jenž zahrnuje vlastní výklad této pravopisné záležitosti a jehož součástí je také list pracovní, který zahrnuje nápaditá cvičení a úkoly pro procvičení problematiky interpunkce. | cze |
dc.format | 57 s. | |
dc.format | 57 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interpunkce | cze |
dc.subject | učebnice českého jazyka | cze |
dc.subject | porovnání učebnic | cze |
dc.subject | pracovní list | cze |
dc.subject | punctuation | eng |
dc.subject | Czech language textbook | eng |
dc.subject | comparison of textbooks | eng |
dc.subject | exercise sheet | eng |
dc.title | Problematika interpunkce ve výukové praxi na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The issue of punctuation in the teaching practice at the second grade of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59829 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the Bachelor thesis is to map the topic of punctuation within the lower secondary school educational practice. Theoretical part of the thesis consists of the description of punctuation issue dealt in the four specific Czech language textbook series intended for various school grades. The textbook series are mutually compared in relation to the way of explanation of the given issue and the variety, consistency and appropriateness of used exercises. Practical part of the thesis targets to create an exercise sheet consisting of the issue explanation and various creative exercises and tasks to practice punctuation. | eng |
dc.date.accepted | 2021-06-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Schacherl, Martin | |